بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد شاگردان فرهاد مجیدی بهترین تیم لیگ بیست‌ویکم بودند و با شایستگی قهرمان شدند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد شاگردان فرهاد مجیدی بهترین تیم لیگ بیست‌ویکم بودند و با شایستگی قهرمان شدند. پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال و قهرمانی این تیم در لیگ برتر با توجه به شکست پرسپولیس برابر سپاهان، اظهار داشت: قهرمانی حق استقلال بود، چون عقلانی‌تر از همه تیم‌ها بازی می‌کرد. استقلال بالانس و بهتر از تیم‌های دیگر بود و با شایستگی سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کرد استقلال با بازیکنانی چون صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده مدعی قهرمانی باشد، تصریح کرد: آیینه یک تیم سرمربی‌ است. وقتی بازیکن از سرمربی اعتماد بگیرد به خوبی جوابش را می‌دهد. بازیکنانی که به استقلال آمدند جواب اعتماد فرهاد مجیدی را دادند. استقلال امسال تیم کامل و شیکی بود و شیک هم قهرمان شد. خیلی‌ها به استقلال انتقاد می‌کردند ولی سبکی که ارائه کرد مدنظر کادرفنی بود و جواب داد. بردن فولاد در اهواز کار راحتی نیست و استقلال با نمایش خوب حریفش را شکست داد. استقلال با توجه به بالانسی که در ترکیبش دارد پیش رفت و نفرات جایگزین هم بر اساس سیستم و ساختاری که که طراحی شد، جواب دادند. این اتفاق باعث شد استقلال با شایستگی قهرمان شود. پشت فوتبال استقلال بازی‌های معقولانه بود.

بازیکن پیشین استقلال با اشاره به عملکرد فرهاد مجیدی تأکید کرد: تأثیر مجیدی در قهرمانی استقلال خیلی زیاد بود و عملکرد خوبی داشت. ضمن اینکه نباید از مدیریت باشگاه گذشت که آرامش را به کادرفنی و بازیکنان داد. تنش‌هایی که در سال‌های اخیر بین مدیریت و کادرفنی و بازیکنان بود، دیگر شاهد نبودیم و مصطفی آجورلو آرامش را برای استقلال فراهم کرد.

قربانی در خصوص اینکه مخالف برخی اتهام‌ها درباره قهرمانی پرسپولیس بود و امسال با توجه به اظهاراتی که مسئولان پرسپولیس و کادرفنی نسبت به حمایت‌ها از استقلال دارند، چه واکنشی دارد، گفت: من همه مسائل را فنی نگاه می‌کنم. آن موقع فنی دیدم و الان هم فنی می‌بینم. فوتبال بازی استراتژی و فن است. اگر نتیجه نمی‌گیریم باید قبول کنیم ضعف از خودمان است. امسال بهترین تیم لیگ، استقلال است. استقلال از تیم‌هایی که ادعای قهرمانی دارند، بالانس‌تر بود و با شایستگی قهرمان شد. اینکه بگویند داوران از استقلال حمایت می‌کنند حرف درستی نیست. سال‌های قبل هم استقلالی‌ها چنین حرف‌هایی می‌زدند. این حرف‌ها فوتبال را از مسیر خودش خارج می‌کند. همانطور که پرسپولیسی‌ها انتظار احترام به قهرمانی‌های‌شان را داشتند، باید به مجیدی و قهرمانی استقلال احترام بگذارند چون با شایستگی قهرمان شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )