نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با برتری تیم نویدکیا به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با برتری تیم نویدکیا به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر، تیم پرسپولیس از ساعت ۲۱:۵۰ امشب در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سیرجان به مصاف سپاهان رفت که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان نویدکیا به پایان رسید. نژادمهدی در دقیقه ۳۶ تک گل نیمه اول را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۳۸ - علیرضا ابراهیمی)، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شرزود تمیروف.

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۱۵: جلال‌الدین علی‌محمدی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۸: حرکت تمرین شده بازیکنان سپاهان و شوت بازیکن این تیم ابتدا به تیر دروازه حامد لک برخورد کرد و در ادامه نیز آفساید مغانلو در این صحنه اعلام شد.

دقیقه ۲۲: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی در حالی که قصد داشت مهاجمان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار دهد به راحتی در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: شوت از راه دور تمیروف در حالی که مظاهری از دروازه به بیرون آمده بود با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: رفت و آمد توپ و شوت بازیکنان سپاهان به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد و در ادامه شوت والی محمد نژادمهدی از حوالی نقطه پنالتی به تور دروازه لک نشست تا گل اول سپاهان در این بازی به ثمر برسد.

دقیقه ۴۱: مغانلو در موقعیت تک به تک با لک توپ را به سمت دروازه سرخپوشان شوت کرد، اما در این صحنه دروازه‌بان پرسپولیس با یک عکس‌العمل توپ را راهی کرنر کرد.

به گزارش تسنیم، در صورتی که این نتیجه تا پایان نیمه دوم پابرجا بماند و تیم سپاهان بتواند پرسپولیس را شکست دهد، با توجه به اختلاف ۹ امتیازی استقلال با سرخپوشان؛ قهرمانی شاگردان مجیدی در لیگ برتر قطعی خواهد شد و آبی‌ها سه هفته مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی برپا خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.