مربی تیم فوتبال آلومینیوم اعتقاد دارد، جایگاه این تیم در میانه جدول نیست و باید بهتر عمل کند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اعتقاد دارد، جایگاه این تیم در میانه جدول نیست و باید بهتر عمل کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، وحید فاضلی در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: هفته گذشته اختلالی در روند تیم ایجاد شده بود، اما به روند خوب‌مان ادامه دادیم. گاهی نتایج به سود ما نبوده است، اما روند خوبی داشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. به آنها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که بازی سختی را گذراندند.

وی با انتقاد از برنامه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: برنامه‌ریزی بازی‌ها به گونه‌ای است که به بازیکنان ما فشار می‌آید. آنها استراحت نکرده‌اند و یک مسافرت دو پروازه و سفر با اتوبوس را پشت سر گذاشتند. چهار روز بعد هم بازی کردیم و این روند، فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. به آنها دست مریزاد می‌گویم که این بازی را درآوردند. باید راهکاری اندیشیده شود و باید به تیم‌هایی مانند ما و نساجی کمک می‌کردند. ما الان مصدوم دادیم و می‌بینیم با اینکه تمام راهکارهای علمی و عملی را برای آسیب‌های بازیکنان و بهبود ریکاوری‌شان اعمال می‌کنیم، ولی متأسفانه خب بازیکنان یک ظرفیتی دارند و به لحاظ فیزیولوژیکی در شرایطی هستند که از کنترل ما خارج است. خواهش می‌کنم برای فصل آینده تمهیداتی بیندیشند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم راجع به بازی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: تیم ما در دقیقه یک و با پلن‌هایی که داشتیم به گل رسید، ولی تیم حریف بازی مستقیم را بسیار عالی انجام می‌داد و در این شیوه عالی بود و در واقع به شکلی مالکیت تیم ما را دچار اختلال کرد. به همین دلیل مجبور شدیم که شکل بازی‌مان را عوض کنیم. خدا را شکر دیدیم که روی یکی دیگر از پلن‌های‌مان یعنی شوت از راه دور که در این هفته بازی کرده بودیم، به گل رسیدیم و این باعث خوشحالی است.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنان باید تمرکز خود را حفظ کنند. به هر حال ما فینالیست جام حذفی بودیم و شاید از آنجا به سایر تیم‌ها آنالیز بهتری داشته‌اند و تیم ما را کنترل می‌کنند. بازیکنان باید فراتر از قبل از جام حذفی باشند. می‌دانم سخت است، ولی نیاز داریم که بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند تا جایگاه تیم را ارتقا بدهند. خودِ بازیکنان نیز اعتراف کرده‌اند که جایگاه تیم ما اینجا نیست و امیدوارم همین چیزی که در ذهن‌شان است، عملی کنند.

فاضلی درباره عملکرد داور مسابقه گفت: ما سعی کرده‌ایم که زیاد درباره داور اظهارنظر نکنیم، ولی هفته قبل دیدید که داور یک پنالتی صد درصدی ما را نگرفت. با این وجود سرمربی ما در نشست خبری با متانت خاصی فقط اشاره‌ای به این اتفاق کرد. شاید اگر یک میانگین بگیریم، می‌بینیم که به لحاظ داوری آسیب دیده‌ایم. درباره بازی امروز اگر قرار باشد گله کنیم، در یکسری صحنه‌ها با حریف مهربان‌تر بودند. ضمن اینکه گل ما کاملاً سالم بود و به این مسئله ایمان داریم. حتی خطایی که روی بایرامی شد، به نظرمان درون محوطه جریمه بود و آن صحنه می‌توانست پنالتی باشد. ما دوست داریم که اجازه بدهیم داور کار خود را انجام بدهد.

وی در مورد دیدار هفته آینده با استقلال که می‌تواند منجر به قهرمانی آبی‌پوشان شود، گفت: ما برای آن دیدار باید اول ببینیم که چه نفراتی را داریم و چه نفراتی را در اختیار نخواهیم داشت. بعد از آن باید برنامه‌ریزی کنیم که از چه استراتژی بهره ببریم. مهمترین مسئله الان برای ما این است که ریکاوری خوبی داشته باشیم. تعداد بازیکنان ما کم است و از این لحاظ مشکل داریم. حتی بازیکن زیر ۲۳ سال خاص هم نداریم که بخواهیم به تیم تزریق کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.