هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا با مشخص شدن چهره اولین تیم سقوط کننده به دسته دوم آغاز شد.

هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا با مشخص شدن چهره اولین تیم سقوط کننده به دسته دوم آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین روز از هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل پایانی سری A ایتالیا، امروز (شنبه) سه بازی برگزار شد که در اولین آنها تیم امپولی در خانه برابر سالرنیتانا به تساوی یک - یک رضایت داد.

امپولی در دقیقه ۳۱ توسط پاتریک کوترونه گل نخست را زد اما فدریکو بوناتزولی در دقیقه ۷۶ گل تساوی را برای سالرنیتانا به ثمر رساند و تیمش را از شکست نجات داد. سالرنیتانا با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و به رده هفدهم صعود کرد. این نتیجه اما به ضرر ونتزیای قعر جدولی تمام شد چرا که فاصله‌اش با رده هفدهم به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد و این در حالی است که در بازی‌های رودرو با سالرنیتانا نتایج ضعیف‌تری کسب کرده است. به این ترتیب ونتزنا بعد از تنها یک فصل حضور در سری A‌ دوباره به دسته دوم برگشت.

در بازی دیگر امشب سری A، اودینزه در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب اسپتزیا شد. ناهوئل مولینا در دقیقه ۲۶ و پابلو ماری در دقیقه ۴+۹۰ برای اودینزه گلزنی کردند و دانیله ورده در دقیقه ۳۵، امانوئل گیاسی در دقیقه ۳+۴۵ و جولیو ماجوره در دقیقه ۴۷ گل‌‌های اسپتزیا را به ثمر رساندند.

تورینو نیز با تک گل یوسیپ برکالو در دقیقه ۱۹ میزبان خود هلاس ورونا را شکست داد.

در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته سی‌و‌هفتم سری A، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، رم از ونتزیا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی سری A، میلان و اینتر به ترتیب با ۸۰ و ۷۸ امتیاز اول و دوم هستند و پس از آنها ناپولی با ۷۳ و یوونتوس با ۶۹ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.