دروازه بان افسانه ای تیم ملی مصر از سرمربی سابق ایران تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان ماه گذشته از سمت مربیگری اش در تیم ملی فوتبال مصر به دلیل عدم راه یابی به جام جهانی استعفا کرد.

کی روش بعد از ۷ سال مربیگری در تیم ملی ایران راهی کلمبیا شد. مرد پرتغالی دو سال هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت ولی در نهایت برکنار شد.

کی روش ۷ ماه پیش هدایت مصر را برعهده گرفت. کی روش در این مدت فراعنه را به فینال جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ رساند ولی از قهرمانی بازماند. مربی پرتغالی در نهایت با شکست خوردن مقابل سنگال از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند.

در همین رابطه عصام الحضری دروازه بان افسانه ای مصری ها که با حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سن ۴۵ سالگی به مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی تبدیل شد به تمجید از مربی پرتغالی پرداخت.

الحضری مربی دروازه بان های تیم ملی مصر در کنار کی روش بود. او تجربه خود را در کنار مربی سابق ایران این طور توصیف کرد: در طول ۷ ماه گذشته خیلی چیز ها از کی روش یاد گرفتم. او یک مربی در تراز جهانی است. او به هیچ وجه در کارهای من دخالت نمی کرد.

وی افزود: به هیچ وجه شایعات مطرح شده در زمینه دخالت کی روش در امور دروازه بان ها صحت ندارد بلکه برعکس او خیلی حرفه ای رفتار می کرد و من در امور دروازه بان ها کاملا آزادی عمل داشتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )