سرمربی شهر خودرو گفت: پیکان با حوصله بازی می‌کند و از این حیث خطرناک است.

سرمربی شهر خودرو گفت: پیکان با حوصله بازی می‌کند و از این حیث خطرناک است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از دیدار شهر خودرو و پیکان اظهار داشت: این مسابقه یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل ماست. پیکان تیمی بسیار مرموز و پیچیده است و مربی باهوشی دارد. این تیم در سراسر بازی تلاش می‌کند حریف را کنترل کنند و جایی که باید به تیم مقابل ضربه بزند، این کار را انجام می‌دهد. پیکان با حوصله بازی می‌کند و از این حیث خطرناک است. حواس ما باید خیلی جمع باشد.

وی با بیان اینکه خودروسازان کار تیمی را بسیار خوب در زمین پیاده می‌کنند، تصریح کرد: از پیکان شناخت کافی داریم و بازیکنان ما از هر لحاظ آماده هستند. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و همه نفرات را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد بازگشت هواداران تیمش به ورزشگاه‌ها بیان کرد: این موضوع نمی‌تواند مؤثر نباشد. شما در دیدارهای ما برابر گل‌گهر و استقلال می‌توانید تأثیر حضور تماشاگران را خیلی خوب حس کنید. حسن اکرمی از داوران خوب فوتبال ماست، اما دو اشتباه در دیدار با استقلال مرتکب شد که فقط و فقط به خاطر تماشاگران استقلال بود. او نیک‌نفس را در دقیقه ۴۶ اخراج و خطایی واضح را پیش از گل استقلال اعلام نکرد.

سیدعباسی با انتقاد از عدم اعلام خطا به سود شهر خودرو، پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال گفت: پیش از گلی که دریافت کردیم، داور خیلی به صحنه خطا نزدیک بود و مدارا کرد. اکرمی چند بار می‌خواست سوت بزند که دودل ماند و شاید توقع نداشت آن توپ تبدیل به گل شود. ما در زمین خودمان هم حمایتی نداشتیم و امسال نه پشت داشتیم، نه مشت. داوران باید بازیکنان حریف را در برخی بازی‌ها اخراج می‌کردند، اما از کنار این اخراج‌ها گذشتند.

وی با تأکید بر تأثیر تماشاگران بر تصمیمات داور خاطرنشان کرد: کسی نبود که این داوران را بازخواست کند و اگر تماشاگران ما در ورزشگاه‌ها بودند، نمی‌توانستند هر کاری با ما بکنند. داوران در چند بازی، حق را به ما ندادند و دیدارهایی بود که بازیکنان و مربیان ما را با کارت‌های زرد یا قرمز جریمه می‌کردند، اما صدایی هم از کسی درنیامد. مجتبی بیژن در دقیقه ۱۳ بازی با فولاد کارت قرمز گرفت و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۱۴ دقیقه دیدار مقابل پرسپولیس از زمین اخراج شد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه همیشه آرزو می‌کند داور بهترین فرد زمین باشد،‌ عنوان کرد: اگر از هر تیمی بپرسید کدام تیم از داوری آسیب دیده است، هر تیم یک DVD از اشتباهات داوری به ضرر خودش پُر می‌کند. از روزی که من به شهر خودرو آمده‌ام، همه رقبا از اشتباهات داوری منفعت بردند و فقط ما ضرر کردیم. راضی نیستیم تیمی جلوی ما از داوری ضرر کند و می‌خواهیم ما را مانند سایر تیم‌ها ببینند؛ نه تیمی که پشتوانه‌ای ندارد. بازیکنان ما در هر مسابقه زحمت می‌کشند.

سیدعباسی با اشاره به عملکرد خودش در شهر خودرو اظهار داشت: بعد از بازی ابتدا خودتان باید عملکردتان را قضاوت کنید؛ سپس قضاوت را به مردم و اهل فن بسپارید. بازیکنان ما عجیب و غریب هستند و تا اینجای کار هم از آنها تشکر می‌کنم. مشکلات ما مثنوی هفتصد من است، اما در هر مسابقه برای بازی بعد بیشتر تلاش می‌کنیم و نتیجه کار با خداست. پیکان بازیکنان و مربیان بسیار خوبی دارد و نمی‌توانیم بگوییم حتماً پیروز می‌شویم. چون فوتبال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین پدیده دنیاست.

وی راجع به پرداخت ۳۰ تا ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان شهر خودرو و تأثیر آن بر عملکرد نماینده مشهد مقدس تصریح کرد: این موضوع روی بازیکنان ما مؤثر نیست. شاید ۳۰ درصد قرارداد برخی تیم‌ها مبلغ قابل توجهی باشد، اما مجموع قراردادهای بازیکنان ما به اندازه ۱.۵ بازیکن تیم‌های متمول است. کیفیتی که بازیکنان شهر خودرو از خودشان نشان می‌دهند، فراتر از قرارداد آنهاست. به باشگاه شهر خودرو بدقولی شده است و مدیران باشگاه دست روی دست نگذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه مسئولان این باشگاه کنار بازیکنان هستند، خاطرنشان کرد: با مشکلاتی که وجود دارد، نتوانستیم از خجالت بچه‌ها دربیاییم. نمی‌دانم چه خبر است و به قرارداد بازیکنان ورود نمی‌کنم. نمی‌دانم چگونه قرارداد بستند که یکی دو بازیکن خیلی راحت از تیم جدا شدند. همه از مشکلات باشگاه خبر دارند و شاید بازیکنان مشکلاتی داشته باشند، اما در تمرین چیزی جز شور و انگیزه از آنها نمی‌بینم.

سیدعباسی، نرسیدن بازیکنان شهر خودرو به امتیازاتی که مستحق هستند را تنها دلیل ناراحتی خود دانست و بیان کرد: گاهی شما خیلی چیزها ندارید و شانس درِ خانه شما را می‌زند. ما خیلی چیزها نداریم، اما شانس مهم‌ترین چیز است. زیاد به شانس تکیه نمی‌کنم، اما گاهی کمی شانس لازم است. بازیکنان ما آماده و همراه هستند و خیلی خوب تمرین کرده‌اند.

وی در مورد محقق نشدن وعده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در خصوص زمین تمرین شهر خودرو عنوان کرد: چه کسی می‌تواند مدعی باشد که شهر خودرو را به تنهایی به لیگ قهرمانان آسیا فرستاده است؟ آیا مدیران باشگاه یا مسئولان استانی می‌توانند چنین ادعایی کنند؟ هواداران و هماهنگی میان باشگاه و مسئولان بود که شهر خودرو را به لیگ قهرمانان رساند. امسال این تیم بی‌کس و کار بود و هر کاری خواستند، با ما کردند. چون مشکل درون ما بود.

سرمربی شهر خودرو با اشاره به نتایج درخشان این تیم در دوران اوج خود گفت: روزی که استقلال یا پرسپولیس را شکست دادیم، چند هزار نفر در ورزشگاه بودند؟ هر کاری خواستند با شهر خودرو کردند. من کارمند باشگاه هستم و شاید فصل بعد در شهر خودرو نباشم. اگر اتفاقی برای تیم رخ بدهد، چه کسی ضرر می‌کند؟ از روز اول در این باره صحبت کردیم، اما تعاملی میان باشگاه و مسئولان استانی انجام نشد. مشکل از دو طرف است و هر طرف، دیگری را مقصر می‌داند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.