سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، این تیم به مانند حریف سرخپوش تهرانی‌اش تنها در پی سه امتیاز بازی فرداست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، این تیم به مانند حریف سرخپوش تهرانی‌اش تنها در پی سه امتیاز بازی فرداست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا درباره دیدار سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقع‌بینانه باید بگویم و نیازی نیست مربیان در مورد آن توضیح بدهند، چون بازی فردا، مسابقه فوق‌العاده مهمی است. قطعاً برای ما مهم‌تر است، چون با پرسپولیس فاصله پنج امتیازی داریم و سه امتیاز دیدار فردا می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک کند و از دست دادن آن می‌تواند شرایط‌مان را برای ادامه لیگ سخت کند. به خاطر همین، بازی فوق‌العاده مهمی است و هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند و تساوی به درد سپاهان و پرسپولیس نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه دیدار فردا شرایطی ندارد که هر دو تیم ریسک‌های زیادی داشته باشند، افزود: امیدوارم مثل همیشه بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و در کنارش نتیجه خوبی کسب کنیم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است و به لحاظ کیفیتی فوتبال خوبی ارائه می‌کند و باید به آنها احترام گذاشت. فردا روزی است که باید با تمام وجودمان تلاش کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم و اشتباهات‌مان کمتر باشد. باید دوندگی زیادی داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: ما مهدی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و مسعود ریگی نیز محروم است. سایر بازیکنان را در اختیار داشته و شرایط پیچیده‌ای نداریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )