ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به سران این باشگاه آلمانی اعلام کرد که قصد جدایی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از حواشی بسیاری که مبنی بر پیوستن رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ به بارسلونا مطرح شد، باشگاه آلمانی این خبر را رد کرد. اما اکنون برخی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه خبرهایی مبنی بر اینکه لواندوفسکی به سران بایرن اعلام کرده قصد جدایی دارد را منتشر کردند. به این ترتیب بحث جدایی این ستاره لهستانی از جمع باواریایی‌ها و پیوستنش به بلوگرانا، بیش از داغ شد.

در اخبار رسانه‌های اروپایی آمده بود روبرت لواندوفسکی که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ آخرین فصل قراردادش با بایرن مونیخ را سپری خواهد کرد، در انتهای فصل جاری به بارسلونا می‌پیوندد. اتفاقی که ستاره لهستانی بایرن حاضر به رد آن نشد.

مطابق گزارش نشریه بیلد، لواندوفسکی به مدیران باشگاه بایرن خبر داده است که قرارداد جدیدی با باواریایی‌ها امضا نمی‌کند و قصد جدایی از این باشگاه را دارد. مهاجم ۳۳ ساله بایرن اعلام کرده که به دنبال تجربه چالشی جدید است.

با وجود این اتفاق، نشریه کیکر گزارش داد که باشگاه بایرن به دو شرط اجازه جدایی لواندوفسکی را صادر می‌کنند؛ یافتن گزینه‌ای مناسب برای جایگزینی او و دریافت مبلغی راضی‌کننده (حدود ۴۰ میلیون یورو).

لواندوفسکی در هشت سالی که در بایرن سپری کرد، ۱۹ جام به دست آورد و صاحب جایزه مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۲۰ شد. وی در فصل اخیر فوتبال اروپا، در ۴۵ مسابقه با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفته و ۴۹ گل و هفت پاس گل از خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: وحید امیری: خودم مقصر؛ اگر حرفه‌ای‌گری داشتم کارم به اینجا نمی‌رسید پاسپورت یکتا جمالی کجاست؟ ستاره اسبق استقلال در بارسلونا/عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.