معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: دبیرکل فدراسیون فوتبال به طور کامل قانون مربوط به بازی رودررو را توضیح داده است و نظر شخصی برخی افراد ملاک نیست.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: دبیرکل فدراسیون فوتبال به طور کامل قانون مربوط به بازی رودررو را توضیح داده است و نظر شخصی برخی افراد ملاک نیست. محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بدون حضور تماشاگران اظهار داشت: اتفاقی افتاد که از دست ما خارج بود. ما تمام فکر و ذکرمان این بود که بازی با حضور تماشاگر برگزار شود و به همین دلیل نیز سیرجان را برای میزبانی انتخاب کردیم. وقتی این کار را انجام دادیم، قطعاً تأییدیه استان را هم گرفته بودیم، ولی یکسری اتفاقات افتاد که از دست ما خارج بود و گفتند امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد.

وی در ادامه درباره اینکه با اعلام رسمی سازمان لیگ در صورت تساوی امتیازات دو تیم و تساوی در دیدارهای رفت و برگشت، قانون گل زده در خانه حریف ملاک تعیین جایگاه تیم‌ها خواهد بود، گفت: تمام این مسائل را کامرانی‌فر شفاف توضیح داد. دبیرکل فدراسیون به‌عنوان مرجع بالاتر فدراسیون این موضوع را تکذیب کرده است. این حرف‌هایی که زده می‌شود نظر شخصی است و در فوتبال نظر شخصی ملاک نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا سر سوزنی از حق و حقوق هواداران‌مان کم نشود. همانطور که بچه‌ها در زمین زحمت می‌کشند، ما هم تلاش می‌کنیم تا حقی از باشگاه‌مان ضایع نشود. ان‌شاءالله در این چهار هفته هم اتفاقاتی بیفتد که هواداران‌مان خوشحال شوند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود محمد علیپور از هیئت مدیره باشگاه کناره‌گیری کرده است، خاطر نشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم. من در باشگاه مشغول هستم و ارتباطی با اعضای هیئت مدیره ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )