دو بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تساوی تیم‌شان مقابل پرسپولیس اظهارنظر کردند.

دو بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تساوی تیم‌شان مقابل پرسپولیس اظهارنظر کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد خدابنده‌لو بازیکن تیم ذوب‌آهن درباره تساوی تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم. به گل رسیدیم و روی ضد حملات هم فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشتیم ولی در نیمه دوم طبیعی بود که پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ ما را تحت فشار بگذارد و گل هم زد. با این حرف و حدیث‌ها و فشارهایی که بود همین تساوی هم برای ما خوب است.

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که هواداران دوباره به ورزشگاه برگشتند و از همه هواداران قدردانی می‌کنم. آنها از ابتدای فصل و در روزهای بد هم از ما حمایت کردند و باید قدردان‌شان باشیم. امیدوارم حمایت آنها ادامه‌دار باشد تا به خواسته‌‌هایی که کادر فنی دارد، برسیم.

بازیکن ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که دلیل تعویضش مصدومیت بود یا یک تعویض تاکتیکی بود؟ تصریح کرد: مصدوم نبودم و تعویض من تاکتیکی بود. هیچ مشکل غیر فنی در این خصوص وجود نداشت.

خدابنده‌لو درباره فشارهایی که روی کادرفنی ذوب‌آهن در این هفته وارد شده بود، خاطرنشان کرد: این حرف و حدیث‌ها، ما بویژه آقای تارتار را تحت تاثیر قرار داده بود. اتهامات زیادی به ما زدند اما به خاطر نام باشگاه ذوب‌آهن و آقای تارتار سربلند شدیم.

همچنین محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن درباره عملکرد خوبش در بازی مقابل پرسپولیس گفت: گل زودهنگامی به پرسپولیس زدیم و در هر دو نیمه فشار زیادی روی تیم ما بود. در نیمه دوم هم با زحمت کل تیم بازی خوبی انجام دادیم و خداراشکر که توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره بازی با تراکتور که قرار است در فولادشهر انجام شود، تصریح کرد: تراکتور روند خیلی خوبی را سپری کرده، ما این تیم را دست کم نخواهیم گرفت. ان‌شاءالله که این بازی هم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

بازیکن ذوب‌آهن درباره شایعاتی که پیش از بازی به راه افتاده بود و گفته می‌شد مهدی تارتار راه را برای پرسپولیس باز می‌کند، خاطرنشان کرد: این حرف‌ها برای هواداران است چرا که می‌خواهند تیم‌شان قهرمان شود اما ما در کار هستیم و می‌بینیم که چه فشار عجیبی روی تارتار و حسینی بود. باید بگویم که هر دو این مربیان از سالم‌ترین مربیان فوتبال ایران هستند. این حرف‌ها برای هواداران است و واقعیت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.