سرمربی تیم شگفتی‌ساز جام حذفی گفت که بازیکنان خلیج فارس ماهشهر به قهرمانی این رقابت‌ها می‌اندیشند.

سرمربی تیم شگفتی‌ساز جام حذفی گفت که بازیکنان خلیج فارس ماهشهر به قهرمانی این رقابت‌ها می‌اندیشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، موسی قنواتی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک - خلیج فارس ماهشهر اظهار داشت: از زمانی که سیدمهدی رحمتی به آلومینیوم اضافه شده، این تیم نتایج بسیار خوبی گرفته و تغییرات زیاد و شرایط رو به رشدی داشته است. بازیکنان ما تا امروز جنگیدند، زحمت کشیدند و شرافتمندانه و باغیرت تلاش کردند تا به اینجا برسند. آمده‌ایم بجنگیم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا به فینال صعود کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان خلیج فارس آماده دیدار با آلومینیوم هستند، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل فنی ماهشهر و شرایط مالی پتروشیمی‌های شهر، حضور نماینده بندر ماهشهر در لیگ دسته دوم کم است و عاجزانه از مسئولان شهرستان می‌خواهم دست به دست هم بدهیم تا یک تیم لیگ یکی یا لیگ برتری داشته باشیم. ما نماینده استان خوزستان هستیم. دعای مردم استان به ما کمک می‌کند و انگیزه اعضای تیم را بالا می‌برد تا به موفقیت برسیم.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر در مورد اظهارنظر قبلی خود که گفته بود تیمش به قهرمانی جام حذفی دست می‌یابد، خاطرنشان کرد:‌ ما به قهرمانی فکر می‌کنیم، اما بازیکنان ما تا اینجای کار هم تمام توان خود را گذاشته و زحمت کشیدند. آنها تا اینجا هم برای من قهرمان هستند و شک نکنید می‌جنگیم تا با صعود به فینال، دل مردم خوزستان و ماهشهر را شاد کنیم.

قنواتی با بیان اینکه حق اعضای تیم خلیج فارس است که به قهرمانی فکر کنند، گفت: ما تنها تیمی هستیم که تاکنون پنج پیروزی در جام حذفی کسب کرده‌ایم. سه تیم لیگ برتری، یک تیم دسته اولی و یک تیم دسته دومی را شکست دادیم و باید به قهرمانی فکر کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خلیج فارس با سبک دفاعی مقابل آلومینیوم به میدان می‌رود یا هجومی‌، عنوان کرد: این موضوع به شرایط فنی باشگاه بازمی‌گردد. در بازی خواهید دید که با کدام استراتژی به زمین می‌رویم و صلاح نمی‌بینم الان در این باره صحبت کنم. برای پیروزی باید همه جوانب را در نظر بگیریم و با عملکرد دفاعی و هجومی به هدف‌مان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.