پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ‌امیدوارم همانطور که دو بازیکن استقلال به خدمت رفتند، دیگران هم بروند و دنبال فرار از خدمت یا معافیت پزشکی نباشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ‌امیدوارم همانطور که دو بازیکن استقلال به خدمت رفتند، دیگران هم بروند و دنبال فرار از خدمت یا معافیت پزشکی نباشند. علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی از استقلال گفت: خیلی‌ها دست به دست هم دادند تا این دو بازیکن را از استقلال بگیرند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد. استقلال با وجود چنین نفراتی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ بود و شکست هم نخورده است ولی قطعاً خیلی‌ها با فشارهای مختلف، مصاحبه کردن، نامه زدن و بیانیه دادن کاری کردند که این دو بازیکن از استقلال بروند.

وی در مورد مصاحبه یزدانی علیه مسئولان استقلال خاطر نشان کرد: من در جریان نیستم که باشگاه یا کادر فنی چه قول‌هایی به یزدانی داده بودند، ولی قطعاً مدیرعامل و سرمربی دوست ندارند بازیکن خودش را به راحتی از دست بدهد. حتماً آنها تلاش کردند، ولی در نهایت نتوانستند این دو بازیکن را حفظ کنند. ما با آینده آنها بازی کردیم و این در حالی است که یزدانی و مرادمند می‌توانستند به تیم ملی و استقلال کمک کنند. خیلی‌ها می‌خواستند استقلال را به حاشیه ببرند و ظاهراً به هدف‌شان هم رسیدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: استقلال دیگر نباید به جدایی این دو بازیکن فکر کند و در دو بازی اخیر هم بدون حضور یزدانی و مرادمند دروازه این تیم بسته ماند. این نشان می‌دهد که کار تیمی استقلال قوی است و همین روند هم باید ادامه پیدا کند. من مخالف این نیستم که فوتبالیست به سربازی نرود، ولی امیدوارم قانون برای همه به صورت یکسان اجرا شود و فردی دنبال فرار از خدمت یا گرفتن معافیت پزشکی با ترفندهایی خاص نباشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )