عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماجرای خدمت سربازی دو بازیکن استقلال قانون رنگی عمل نمی‌کند، گفت: کل جامعه از عزل رئیس فدراسیون فوتبال خوشحال است!

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فروردین که امروز به همراه احسان قاضی زاده هاشمی در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با اعضای هیات رئیسه این فدراسیون دیدار کرد، در خصوص این جلسه گفت: بر اساس تکلیف و علاقه‌ای که به ورزش وجود دارد بخصوص به فوتبال و با دعوت اعضای هیات رئیسه به فدراسیون فوتبال آمدیم. صحبت‌هایی پیرامون فوتبال شد و انتظاراتی که برای تعامل و حمایت‌های لازم داشتند. این یک تکلیف است برای ما. صحبت‌های خوبی شد. ما هم آمادگی مجلس را اعلام کردیم در جهت حمایت از ورزش ملی کشور، در بُعد قانون گذاری و حمایتی.

وی در واکنش به بحث خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع استقلال که این روزها خبرساز شده است و تلاش باشگاه استقلال برای حل این موضوع تاکید کرد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اتفاقی را رقم زد (عزل شهاب الدین عزیزی خادم) که کل جامعه از این اتفاق خوشحال هستند! هیات رئیسه عقد اخوتی با کسی نبسته اند. اینها نشان دادند امانت دارهای خوبی هستند. ما هم آمدیم تشکر کنیم. این سئوالی که شما مطرح می‌کنید بر می‌گردد به اینکه در بالاترین نهاد قانون گذاری خودمان را مکلف می‌دانیم که در اجرای قانون همه مسائل برای ما مشترک است و قانون رنگی نیست که امروز بگوییم فلان بازیکن مشکل دارد و چشممان را ببندیم یا فلان روز چشمممان را باز کنیم. تمام ارکان نظام وظیفه قانون را به درستی وضع و اجرا می‌کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس تصریح کرد: فرایند واگذاری دارد دنبال می‌شود. این گلایه به دولت قبل وارد است که این اتفاق آنطور که باید و شاید رخ نداد. همین که دو تیم از آسیا حذف شدند باعث ناراحتی هواداران شد و اتفاق بسیار منفی در تاریخ این دو باشگاه بود. امیدوارم فرایند واگذاری طوری پیش برود که شاهد این خسارتها نباشیم.

فروردین در پایان در خصوص عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال هم گفت: وقتی هیات رئیسه بر اساس رای مجمع انتخاب می‌شود خودش را در قبال مردم و مجمع مسئول می‌داند. این اتفاق یک پیام بسیار واضح به همه فدراسیون‌ها و اعضای مجمع و هواداران فوتبال بود که اگر به ما اعتماد کردید نگران نباشید تا جایی که منافع ملی در کار است از فرد منتخب حمایت می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )