باشگاه پرسپولیس موفق به پرداخت طلب مهاجم نیجریه ای پیشین خود شد تا بتواند شرایط را برای بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات زمستانی روبرو شد تا رضا درویش در روزهای نخست حضورش در جایگاه مدیرعاملی با بحرانی جدی روبرو شود.

درویش همزمان با برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: باید پول این طلب را می‌دادیم که دادیم. حدود ۱۰۱ هزار دلار پرداخت شد اما به خاطر موانعی که به دلیل تحریم وجود دارد بنا شد از بانک‌های دیگر اقدام کنیم. این مسائل را نمی‌شود مطرح کرد چون فردا مشکلات دیگری به وجود می‌آید. به هر جهت پول را پرداخت دوباره می‌کنیم.

از این رو انتقال ارز از سوی باشگاه پرسپولیس به حساب اوساگونا عصر امروز منتقل شد تا آنها منتظر پاسخ وکیل مهاجم نیجریه‌ای پیشین خود برای ارائه درخواست به فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بابت تسویه با اوساگونا بمانند.

باشگاه پرسپولیس در حالی طلب اوساگونا را امروز پرداخت کرد که تمرین امروز این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل جاری از سوی بازیکنان و مربیان تحریم شد و یحیی گل محمدی نیز از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد. مدیرعامل پرسپولیس پس از پرداخت طلب اوساگونا قول داده است حدود ۱۵ درصد از مبلغ قراردادهای اعضای تیم را قبل از ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه به حساب آنها واریز می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.