مهاجم پورتو که به دلیل بارش برف در شهر دالامان ترکیه حبس شده بود، هنوز وارد ایران نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فدراسیونی ها اعلام کردند که می خواهند هواپیمای اختصاصی برای این بازیکن بفرستند اما این خبر به این راحتی ها قابل باور نیست چرا که برف و کولاک همه فرودگاههای شهرهای ترکیه را دربر گرفته و هیچ هواپیمایی نمی تواند بلند شود یا بنشیند. البته فرستادن یک پرواز اختصاصی برای طارمی هم کاری عجیب و تقریبا غیرقابل انجام به نظر می آمد.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی ساعاتی پیش به خبرنگاران حاضر در محل تمرین شاگردان اسکوچیچ اعلام کرد در صورتی که امکان پرواز اختصاصی برای طارمی فراهم نشود، او با پرواز ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از آنتالیا راهی تهران خواهد شد.این بدان معنی است که طارمی اوایل بامداد فردا وارد تهران می‌شود و ابتدا باید منتظر باشد که نتیجه تست کرونای او منفی شود و بعد از آن به سایر ملی‌پوشان اضافه شود. اینکه او به بازی فردا برسد یا نه مشخص نیست چرا که او چند روزی از شرایط بازی و تمرین به دور بوده و ممکن است در بازی فردا به مشکل بخورد. با این شرایط و اتفاقاتی که طی یکی دو روز گذشته برای مهاجم تیم ملی رخ داده، خیلی بعید است که اسکوچیچ بخواهد از مهره کلیدی تیمش، بدون حتی یک جلسه تمرین در بازی با عراق استفاده کند و احتمالا طارمی برای بازی با امارات، در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پایان ماجراجویی زنان ایران سکوت عجیب فدراسیون فوتبال درباره غیبت هاشمیان اتفاق عجیب برای سامانه بلیت فروشی بازی تیم ملی/عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.