سرمربی تیم فوتبال تراکتور لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تقویت تیمش به باشگاه ارائه داده است که در میان آن‌ها نام دو بازیکن داخلی، دو بازیکن خارجی و یک مهاجم نام آشنا به چشم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تقویت تیمش به باشگاه ارائه داده است که در میان آن‌ها نام دو بازیکن داخلی، دو بازیکن خارجی و یک مهاجم نام آشنا به چشم می‌خورد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، براساس تصمیمات اتخاذشده در جلسات زونیمیر سولدو با مدیران باشگاه تراکتور، لیست اسامی مدنظر سرمربی کروات این تیم برای تقویت سرخپوشان تبریزی در نیم‌‌فصل در اختیار مدیران باشگاه قرار گرفته است و شنیده می‌شود مذاکرات ابتدایی برای جذب چند بازیکن نیز آغاز شده است.

تراکتوری‌ها که اکنون بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی یکی از مشکلات جدی آنهاست، با مساعدت برخی مدیران استانی در حال تأمین منابع برای پرداخت مطالبات باشگاه تراکتور هستند تا پس از رفع این مشکل، سراغ جذب بازیکنان مدنظر سولدو بروند.

در همین زمینه شنیده می‌شود مهدی کیانی، میثم تیموری و گادوین منشا به همراه دو بازیکن صربستانی در لیست خرید زمستانی زونیمیر سولدو قرار دارند که در این میان و با توجه به درخشش منشا در نیم‌فصل نخست، بسیار دور از انتظار به نظر می‌آید.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور قرار است از روز شنبه هفته آینده و در تبریز از سر گرفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.