سرمربی تیم ملی عراق گفت که با وجود اتفاقات غیرمترقبه‌ای که هنگام ورود به ایران برای شاگردانش رخ داد، عراقی‌ها همچنان به دنبال کسب نتیجه‌ مقابل ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی عراق عصر روز پنجشنبه در دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان ملی‌پوشان ایران خواهد بود. با این حال مثبت شدن تست کرونای برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عراق در کنار غیبت تعدادی از لژیونرهای این تیم، تمرینات شاگردان زلیکو پتروویچ را تحت تأثیر قرار داده است؛ اتفاقی که سرمربی شیرهای بین‌النهرین به آن اشاره کرد.

پتروویچ در گفت‌وگویی که سایت خبری «الرافدین» منتشر کرده، در مورد شرایط تیم ملی عراق اظهار داشت: اتفاقاتی غیرمترقبه در بدو ورودمان به ایران رخ داد و تعدادی از بازیکنان عراق به کرونا مبتلا شدند. با این حال ما به کسب نتیجه‌ای خوب مقابل ایران خوش‌بین هستیم. تمرینات ما مطابق محاسباتی که داشتیم، برگزار نشد و این شرایط باعث سردرگمی ما بود.

« تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازیکنان، وظایف فنی خود را در زمین انجام بدهند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازی شرایط متفاوتی دارد و ما مشتاق هستیم تا بر موانعی که در اختیار ما نبود، عبور کنیم. روز چهارشنبه تست کرونای نهایی انجام خواهد شد که امیدواریم تست بازیکن دیگری مثبت نشود.

رسانه‌های عراقی از مثبت شدن تست کرونای امجد عطوان، یاسر قاسم و مناف یونس خبر داده بودند.

تیم‌های ملی ایران و عراق از ساعت ۱۸ روز ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

اقدام زیبای دروازه‌بان آفریقایی پس از مصدومیت ستاره لیورپول/عکس نساجی به دنبال مهاجم پرسپولیس خطر تبعید همچنان بیخ‌گوش سردار

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.