دیدار شب گذشته تیم فوتبال پورتو پرتغال که با گلزنی مهدی طارمی همراه بود زیر نظر استعدادیاب‌های چند باشگاه از جمله منچستریونایتد، دورتموند و اتلتیکو مادرید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته نوزدهم لیگ پرتغال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم فامالیسائو را شکست بدهد و با ۵۳ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه بدهد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی نیمکت نشین بود اما در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و در دقیقه ۷۸ موقعیت پنالتی را که خودش به دست آورده بود، به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

این یازدهمین گل طارمی در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال و چهارمین گل متوالی اش در این رقابت‌ها بود.

خبر مهمی که بعد از پایان این مسابقه منتشر شد، حضور استعدادیاب هایی از چند باشگاه خارجی و پرتغالی برای زیر نظر گرفتن بازیکنان حاضر در زمین بود.

به نوشته روزنامه «رکورد» پرتغال، هشت باشگاه مختلف استعدادیاب های خود را روانه ورزشگاه خانگی پورتو کرده بودند تا از نزدیک عملکرد چند بازیکن را بررسی کنند.

منچستریونایتد انگلیس، اتلتیکومادرید اسپانیا و دورتموند آلمان از جمله باشگاه‌های معتبری بودند که نمایندگان آنها در ورزشگاه حضور داشتند.

همچنین نفراتی از باشگاه‌های سنت اتین، سوسیه‌داد، ساسولو، رن، نیمس، براگا و سالگیروش هم از طرف باشگاه‌های خود مامور بودند تا اطلاعاتی را راجع به بازیکنان جمع آوری کنند.

این موضوع بی ارتباط با ترانسفر شدن چند بازیکن داخل زمین و احتمالاً مهدی طارمی نیست. باشگاه پورتو سابقه زیادی در انتقال بازیکن به باشگاه‌های بزرگ دنیا دارد؛ از جمله این بازیکنان می‌توان به «الکس تلس» مدافع برزیلی اشاره کرد که سال گذشته به منچستریونایتد پیوست.

پورتو در نقل و انتقالات زمستانی هم دو بازیکن خود را به ایتالیا و اسپانیا فرستاد و قصد دارد به درآمدزایی خود از طریق فروش بازیکن ادامه بدهد.

مهدی طارمی در یک فصل و نیم حضورش در باشگاه پورتو توانایی‌هایش را به اثبات رسانده است و انتقال او در پایان فصل به یکی از باشگاه‌هایی که استعدادیاب هایش شب گذشته در پورتو حضور داشتند، چندان دور از ذهن نیست. از دیگر بازیکنان پورتو که احتمال فروش آنها زیاد است می‌توان به «لوئیس دیاز» و «اوانیلسون» هم اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.