سرمربی تیم بایرن مونیخ، تنها گل هرتابرلین برابر تیمش را آزاردهنده‌تر از فرصت‌های از دست رفته گلزنی باواریایی‌ها دانست.

سرمربی تیم بایرن مونیخ، تنها گل هرتابرلین برابر تیمش را آزاردهنده‌تر از فرصت‌های از دست رفته گلزنی باواریایی‌ها دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان پس از پیروزی ۴ بر یک بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین اظهار داشت: از بازی تیم راضی هستم و بازیکنان ما در پرس متقابل زیرک بودند. فرصت‌های زیادی با حفظ مالکیت توپ به دست آوردیم و شایسته پیروزی بودیم. با این حال هرتا در نیمه دوم کمی بهتر از ما بود.

وی در مورد عملکرد یاشوا کیمیش در خط میانی بایرن بیان کرد: داشتن یک بازیکن شماره شش که می‌خواهد توپ را به دست بیاورد و آن را حفظ کند، اهمیت زیادی دارد. کیمیش توپ‌های فوق‌العاده‌ای پشت مدافعان تیم هرتابرلین انداخت.

سرمربی بایرن مونیخ که از به ثمر رسیدن تنها گل هرتابرلین ناراحت بود، تصریح کرد: گلی که خوردیم، مرا بیشتر از فرصت‌هایی که از دست دادیم، آزار داد. هرتا فقط یک فرصت خطرناک داشت و ما همه توپ‌ها را به خوبی دفع کردیم. من طرفدار انجام کارها در کنترل کامل هستم. فشار زیادی روی ما نبود و زمانی که ۴ صفر جلو هستیم، می‌توانیم با تسلط بیشتری بازی کنیم. نویر می‌خواست کلین‌شیت کند و از این بابت اذیت شد.

ناگلسمان با انتقاد از اوپامکانو که زمینه‌ساز گل هرتا شد، گفت: آن اشتباه قابل پرهیز بود. اگر من ۹۵ کیلو هستم و سرعت خوبی دارم، یکی دو متر با توپ حرکت می‌کنم و بعد می‌بینم چه می‌شود. یووتیچ (مهاجم هرتا) روی دروازه‌بان فشار گذاشت و بازیکن ما می‌توانست بهتر پاس بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.