رئال مادرید در شبی که مهاجم فرانسوی تیمش را از ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت از دست داد، از شکست مقابل الچه فرار کرد.

رئال مادرید در شبی که مهاجم فرانسوی تیمش را از ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت از دست داد، از شکست مقابل الچه فرار کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید از ساعت ۱۸:۴۵ امشب (یکشنبه - به وقت ایران)، در چارچوب هفته بیست‌ودوم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میزبان الچه بود و با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

اولین تزلزل کهکشانی‌ها در این مسابقه، پنالتی کریم بنزما در دقیقه ۳۳ بود که از دست رفت تا بنزما، اولین پنالتی خود را با پیراهن رئال مادرید از دست بدهد. در دقیقه ۴۲ نیز لوکاس بویه دروازه مادریدی‌ها را گشود.

در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۵۸، بنزما به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به لوکا یوویچ بدهد. در ادامه این الچه بود که زودتر به گل رسید و پره میا در دقیقه ۷۶، گل دوم میهمان را به ثمر رساند. رئال مادرید در دقیقه ۸۲ صاحب ضربه پنالتی شد که لوکا مودریچ توپ را به تور دروازه الچه چسباند. حملات شاگردان کارلو آنچلوتی ادامه یافت تا ادر میلیتائو، گل دوم میزبان را در دقیقه ۲+۹۰ بزند.

رئال مادرید که از سومین شکست خود را در فصل ۲۲-۲۰۲۱ گریخت، نتوانست فاصله خود را با تیم رده دومی سویا به شش امتیاز برساند و با ۵۰ امتیاز، در صدر جدول لالیگا ماندنی شد. الچه هم که سه روز پیش در جام حذفی اسپانیا شکست نزدیکی مقابل کهکشانی‌ها متحمل شده بود، نتوانست انتقام این شکست را بگیرد و با ۲۳ امتیاز، همچنان در رده پانزدهم جای دارد.

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته بیست‌ودوم لالیگا به شرح زیر است:

یکشنبه ۳ بهمن رئال سوسیه‌داد - ختافه، ساعت ۲۱ رایو وایکانو - اتلتیک بیلبائو، ساعت ۲۱ آلاوس - بارسلونا، ساعت ۲۳:۳۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.