سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در بازی تیمش مقابل تراکتور جای هواداران تبریزی در ورزشگاه خالی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در بازی تیمش مقابل تراکتور جای هواداران تبریزی در ورزشگاه خالی بوده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: متأسفانه صبح یک زلزله‌ای آمد. امیدواریم که خسارت جانی و مالی برای هموطنان‌مان نداشته باشد. اخبار را پیگیری کردیم که ظاهراً تلفات جانی نداشته، اما خسارت مالی به همراه داشته است. مسئولان به فکر باشند در این سرما مشکلات این عزیزان برطرف شود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در شهر اولین‌ها هستم و واقعاً پرشورها جالی‌شان خالی بود، چون من خاطرات خیلی خوبی از شهر تبریز دارم. ان‌شاءالله این دفعه که آمدیم این عزیزان را در استادیوم ببینیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه «چند عامل بود که برای ما مشکلات ایجاد کرد.»، گفت: یکی اینکه چند بازیکن کلیدی ما نبودند و موضوع دوم سه هفته است که یک سرماخوردگی آنفلوآنزای شدید در تیم ما افتاده و از قبل از بازی با ذوب‌آهن متأسفانه این مشکلات را داریم. یک مقداری سرمای هوا باعث شد که ما کیفیت لازم را نداشته باشیم. به سولدو تبریک می‌گویم، تیم‌شان خیلی خوب بازی کرد و حتی لیاقت پیروزی را هم داشت. از محسن فروزان هم تشکر می‌کنم. این یک امتیاز را ما روی زحمت محسن از تبریز می‌بریم. ما امروز شرایط تیمی‌مان به خاطر چند مسئله‌ای که گفتم اصلاً خوب نبود. قبلاً هم اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم ورود کنم. ما در عالم برزخ هستیم. ان‌شاءالله این عالم برزخ رفع شود، چون با هر کسی که این کار را می‌کردند یقیناً شرایطش بدتر از ما بود، ولی ما خوشحالیم که بعد از آن بازی نزدیک به ۱۰ امتیاز گرفتیم. بعد از آن اتفاقی که برای ما افتاد و رأیی که علیه ما دادند جام حذفی را به خاطر اینکه تیم از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشت از دست دادیم.

سرمربی گل‌گهر با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر تعیین تکلیف شود تا در نیم‌فصل دوم تکلیف خود را بدانند، تصریح کرد: از مدیریت باشگاه و بازیکنان تشکر می‌کنم. ما یکی از بدترین سال‌های مربیگری من بود با محرومیت شروع شد که واقعاً هم هنوز برای خودم جای تعجب است که چرا من را محروم کردند! بعد که تیم ما شکل گرفت این کار را کردند. نمی‌دانم! دلیلش را هنوز خودم پیدا نکردم که چرا این رفتارها را با قلعه‌نویی می‌کنند!

وی ادامه داد: با همه این فراز و نشیب‌ها فکر می‌کنم اگر هفت امتیاز برگردد همین الان جایگاه سوم را داریم و جایگاه خوبی برای ما در نیم‌فصل خواهد بود. ما باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم. لیست را به باشگاه می‌دهیم و مسئولان باشگاه هم واقعاً زحمت می‌کشند. آنها مدیران خوبی هستند و با تیم همراهی می‌کنند. امیدواریم در نیم‌فصل دوم بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم، البته اگر ترکش به سمت ما نیاید! بدن ما در این ۱۰ سال پر از ترکش شده است. فصل را با محرومیت شروع کردیم، بعد که تیم شکل گرفت این مسئله ایجاد شد.

وی در مورد حضور تماشاگران در استادیوم و تاثیر این موضوع در کیفیت بازی‌ها گفت: الان خوشبختانه تماشاگران در خیلی جاها از جمله سینما و تئاتر و والیبال حضور دارند. چرا در استادیوم‌های فوتبال با دستورالعمل‌های بهداشت این کار انجام نمی‌شود؟ ان‌شاءالله این مشکل امیدوارم حل بشود، ولی با توجه با شرایط اقلیمی که ما داریم، تیم‌ها نمی‌توانند سه چهار روز یکبار بازی کنند، مخصوصا تیم‌های شهرستانی. ما دو ماه است که روی هوا هستیم و آنقدر که پرواز کردیم، خودمان خسته شدیم. ما باید به تهران بیاییم، از تهران به سیرجان و از سیرجان به مشهد برویم. هنوز فرهنگ حرفه‌ای و زیرساخت‌های حرفه‌ای که من ۱۰ سال پیش گفتم و متاسفانه باعث حذف نمایندگان خوب ما در آسیا شد، آن آمادگی را پیدا نکردیم که ۴، ۵ روز یک بازی کنیم. در تبریز دمای هوا ۱۶- درجه است و در بازی ۶- درجه بود.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه شاگردانش در سه هفته گذشته درگیر بیماری سرماخوردگی بوده‌اند، خاطر نشان کرد: در بازی با ذوب‌آهن ۷ بازیکن ما نسبت به ترکیب هوادار عوض شده بود. بنابراین این شرایط هنوز بوجود نیامده است، اما امیدواریم که تیم ملی ما به جام جهانی صعود کند. از الان باید به فکر مرحله بعدی جام جهانی باشیم، چون تیم ما لیاقت دارد که به مرحله بعد برود. از اسکوچیچ و بقیه بازیکنان تشکر می‌کنم. همچنین از عزیزی خادم هم تشکر می‌کنم که تیم فوتبال در شرایط خوبی تحویل نگرفت، اما با ایجاد شرایط مناسب باعث خوشحالی ملت ایران شد.

وی در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار هستید که امتیازهای از دست رفته گل‌گهر برگردد، گفت: ما هر چه قانون بگوید، تمکین می‌کنیم. ما مقصر نبودیم، هر آنچه که مراحل قانونی بود، انجام دادیم. شما به گذشته رجوع کنید، از این مسائل بارها اتفاق افتاده، اما هیچ وقت باشگاه را ۳ بر صفر بازنده نکردند. ما کار قانونی انجام دادیم و الان از کمیته استیناف جز عدالت چیز دیگری نمی‌خواهیم. ما خیلی خوشحال هستیم که سوپر جام را در سیرجان انجام می‌دهیم. ببینید در این سه چهار سال چقدر سیرجان پیشرفت کرده که سوپر جام را انجام می‌دهد. در سال‌های آینده هم با مجموعه مدیریتی باشگاه، یقیناً سیرجان یکی از قطب‌های ورزش ایران خواهد شد. امیدواریم این بار با عدالت لایحه ما را بخوانند و هر تصمیمی بگیرند تمکین می‌کنیم.

قلعه‌نویی در رابطه با اینکه بعد از آمدنش به گل‌گهر، این تیم مالکانه بازی می‌کند، اما این اتفاق در بازی امروز رخ نداد، گفت: در این خصوص توضیح دادم. از قبل از بازی با ذوب‌آهن یک سرماخوردگی شدید در بین بچه‌های تیم وجود دارد. تیکدری، رضا شکاری و شایان هم نبودند. این نفرات می‌توانستند به ما کمک بکند. ما اتفاقاً به دنبال این بودیم که نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم، ولی امروز تیمی که انتظار داشتیم، نبودیم. شاید یک بخش آن سرما و نبودن بازیکنان بود و بچه‌ها از شرایط آرمانی فاصله داشتند و یک بخش هم کسر شدن امتیازات و یک بخش دیگرش هم خوب بودن تراکتور بود.

وی درمورد سطح فنی تراکتور گفت: این سوال را از سولدو بپرسید. من با تراکتور هیچ وقت حریف نیستم. ما فقط بازی می‌کنیم و بعد از بازی تبریک و خسته نباشید می‌گوییم. فوتبال یک رقابت دارد و بعدش رفاقت است. پیشرفت خیلی زیادی شده ، اما آن نتیجه ۴ بر یک اتفاق بود که ‌افتاد. من فکر می‌کنم از وقتی که سولدو آمده، تیم شرایط بهتری دارد، هر چند فیروز کریمی هم خیلی برای این تیم زحمت کشید.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در یک صحنه کی‌روش استنلی بداخلاقی انجام داد و آیا در نظر دارد به او تذکر بدهد؟ گفت: این بداخلاقی نبود، بلکه این یک درگیری فنی بود. بداخلاقی این است که سر تمرین مرتب نیاید و مسائلی که می‌گوییم، انجام ندهد. به هر حال فوتبال است و یک درگیری کوچک بود. آیا سولدو باید با هادی محمدی برخورد کند؟ این درگیری فوتبالی بود. سوال‌تان را تصحیح بکنید، این بداخلاقی نبود. من همانطور که گفتم، یک اصولی دارم و براساس آن همیشه جلو می‌روم. برایم فرق نمی‌کند چه کسی چه جایگاهی است، در واقع باید در اصول باشد. حتی اگر ضرر هم بدهم که قبلاً داده‌ام، ولی از اصول خودم پایین نیامدم. این اصول باعث می‌شود که به تیم کمک بشود. این یک درگیری فنی بود و بداخلاقی نبود. شما اگر دقت کرده باشید، ۱۰ دقیقه بعد هادی محمدی زمین خورد و کی‌روش بالای سر او رفت، حتی داد زد و گفت که بازی را نگه دارید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )