نیمه نخست دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، منوچهر صفروف، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: علی غلام‌زاده، وحید حیدریه، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک،‌ محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

داور: حسن اکرمی

دقیقه ۶: تیم فولاد که دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت،‌ با یک کار هماهنگ توپ را به داخل محوطه جریمه پرسپولیس فرستاد که ضربه سر شیمبا روی ارسال این توپ را حامد لک به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸: باز هم ارسال دقیق بازیکنان فولاد از کناره‌ها یک موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس خلق کرد که این بار ضربه سر محمدرضا عباسی از داخل محوطه شش قدم به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: نفوذ بسیار خطرناک عباسی از جناح راست پرسپولیس، سومین موقعیت پیاپی فولادی‌ها را خلق کرد که این بار توپ به شکلی بسیار خطرناک از روی سر پاتوسی عبور کرد و این بازیکن نتوانست دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه ۱۷: ضدحمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس اولین موقعیت جدی این تیم را در نیمه اول خلق کرد که ناهماهنگی عجیب ترابی و عبدی این فرصت خوب را به راحتی برای سرخپوشان از دست داد.

دقیقه ۳۶: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از گوشه زمین به شکلی خطرناک به تیر دروازه فولاد برخورد کرد.

دقیقه ۳۹: تعلل احسان پهلوان باعث شد تا موقعیت تک به تک این بازیکن از دست برود و وحید حیدریه به خوبی با یک تکل دروازه تیمش را نجات داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.