سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ثانیه‌های اول دچار شوک شدیم ولی به بازی برگشتیم و به سپاهان کمترین شانس گل را دادیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ثانیه‌های اول دچار شوک شدیم ولی به بازی برگشتیم و به سپاهان کمترین شانس گل را دادیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: باید به تیم محترم و منظم سپاهان و محرم نویدکیا خسته نباشید بگویم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و این را همه می‌دانند. این تیم در برنامه‌های تهاجمی برنامه‌های خوبی دارد و در هر بازی موقعیت‌های گل خوبی ایجاد می‌کند و در آمار از لحاظ امید گل بهترین تیم ایران است. در بازی امروز در ثانیه‌های اول دچار شوک شدیم و یک گل بد خوردیم ولی توانستیم به بازی برگردیم و به سپاهان کمترین شانس گل را بدهیم.

وی اضافه کرد: خوب به بازی برگشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و در نیمه دوم بحث سرعت و انتقال را به خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم. این نتیجه چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند. یک تبریک جانانه به اعضای تیم خودمان می‌گویم چون سه روز پیش ۱۲۰ دقیقه در هوای بارانی بازی کرده بودیم و اینکه با این جدیت بتوانیم بعد از ۳ روز ادامه دهیم باید به بچه‌ها تبریک بگویم.

سرمربی مس رفسنجان با تبریک این پیروزی به مردم رفسنجان و کارگران صنایع مس و افرادی که بی‌ریا به دنبال تیم هستند، درباره اشتباهات دفاع تیم در نیم فصل اول و اینکه آیا در این پست قرار است بازیکنی جذب شود، عنوان کرد: اینکه خط دفاعی اشتباهاتی داشته یک بحث اجتناب ناپذیر است. مدافعان ما عملکرد مطلوب هم خیلی داشته‌اند. امروز که دیگر خط دفاع ما مقصر نبود، در ۲۵ دقیقه اول دیدید که ۶-۵ بازیکن ما در حالت عادی سُر خوردند و این اتفاق در صحنه گل هم برای دروازه‌بان ما رقم خورد. محمد انصاری را در بازی اول مقابل همین سپاهان از دست دادیم و در طول فصل فرشاد محمدی‌مهر کمک زیادی به ما کرد.

ربیعی در ادامه گفت: باید در نیم فصل برای خط دفاع بازیکن بگیریم اما خرید‌های نیم فصل چیزی نیست که بتوان گزینه‌های روی میز را برداشت و همه چیز دست شما نیست. برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات این تیم است. با این حال شاید بحث جابه‌جایی داشته باشیم و دو سه بازیکن با توجه مصدومیت‌هایی که داشتیم جذب کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره درگیری لفظی‌اش با علیرضا مرزبان در نیمه اول، تصریح کرد: این اتفاقات در بازی طبیعی است. اختلاف نظری بر سر موضوع بازی جوانمردانه رقم خورد. ما در حالت تهاجمی بودیم و فیرپلی کردیم و آقای مرزبان هم چنین اعتقادی داشت. ایشان از من بزرگ‌تر است و باید احترام ایشان حفظ شود ولی در بازی هریک مسئولیت دفاع از تیم خود‌مان را داریم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند اهل بگو مگو نیستم و اگر جسارتی به ایشان شده، عذرخواهی می‌کنم.

ربیعی درباره وضعیت اسلامی‌خواه و اینکه او به نیم فصل دوم می‌رسد، یادآور شد: این بازیکن ۱۵-۱۰ روز اخیر با تیم بوده ولی عمل رباط صلیبی دوره‌ای دارد و باید طی شود. قرارداد اسلامی‌خواه با مس، هم بلند‌مدت است و هم اینکه بند‌‌هایی در آن وجود دارد که مربوط به رسیدن او به مسابقات است. قائم بازیکن توانمندی است و کادر پزشکی ما در تلاش است تا او را به نیم فصل دوم برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.