سرمربی سپاهان اصفهان گفت: در تعطیلی لیگ تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: در تعطیلی لیگ تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرچشمه، محرم نویدکیا پس از شکست ۳ بر یک مس رفسنجان مقابل سپاهان اصفهان گفت: یک نیمه اول بسیار بد داشتیم. با وجود اینکه دقیقه یک گل زدیم و باید شرایط‌مان بهتر می‌شد و با اعتماد به نفس بازی می‌کردیم، نمی‌دانم چرا نیمه اول را اینگونه از دست دادیم.

وی افزود: روی اشتباهات خیلی بچه‌گانه‌ به حریف موقعیت دادیم و خیلی هم نتوانستیم موقعیت‌سازی کنیم. در نیمه دوم به نسبت بهتر بودیم، اما آن بازی که همیشه از ما انتظار می‌رفت، نبود. باید به تیم مس تبریک گفت، آنها لیاقت بردن و کسب سه امتیاز را داشتند. خیلی خوب بازی کردند و با تمام وجود برای تیم‌شان جنگیدند. بازی خوبی انجام ندادیم که بخواهم اینجا دفاع کنم و باید این واقعیت را بگویم که خودم، کادر فنی، مدیریت و بازیکنان بابت باخت‌های اخیر واقعاً ناراحت هستیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: آمده بودم اینجا که به تیمم کمک کنم، اما شرایط خوب خیلی پیش نمی‌رود. از سال گذشته تا الان سعی کردیم برنامه‌ریزی بهتر و سازماندهی خوب باشد و کارهای تمرینی، روحی، روانی و آنالیز و ... را خیلی دقیق انجام می‌دهیم، اما آن بازدهی که باید باشد حاصل نشده است. باید بهتر از این باشیم و شرمنده هواداران هستیم. در سپاهان بازی کردن و مربی بودن، لیاقت می‌خواهد و باید واقعاً برای آن تلاش کرد، از جان مایه گذاشت. در این چند روز تعطیلی تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.

نویدکیا در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان گفت: مس از سال گذشته خیلی مثبت و خوب جلو می‌رود. تیم خوبی هستند و ساختار خوبی دارند. کادرفنی این تیم خیلی خوب برای تیم و حضور در مسابقات برنامه‌ریزی کرده است. امروز هم حق آنها برد بود و خیلی بهتر از ما بازی کردند. خوب ما را آنالیز و سعی کردند از شرایط بازی استفاده کنند. ما بیش از اندازه ضعیف عمل کردیم.

وی با اشاره به تیم خودش و عملکرد بازیکنانش افزود: جدا از بحث مس رفسنجان، باید بگویم، بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را برای تیم می‌کنند. دلم می‌خواهد از صمیم قلب به هواداران بگویم، اینجا هر اتفاقی رخ می‌دهد، مسئولیتش با من است. بازیکنان، بازی‌ای را انجام می‌دهند که من می‌خواهم و آن کارآیی را از خود نشان می‌دهند که مسئولیتش با من است. اگر هر بحثی در مورد سپاهان هست، هواداران درباره من صحبت کنند. بازیکنان تمام تلاش خود را برای تیم کرده‌اند و در ادامه هم تلاش می‌کنند. تا الان هم عالی کار کرده‌اند، اما این بازی دور از انتظار بود و بازی بدی انجام دادیم.

نویدکیا درباره عملکرد داور مسابقه و همچنین میزبانی مس در سرچشمه، خاطرنشان کرد: خیلی به این مسائل و بحث داوری ورود نمی‌کنم، چون برای من برنامه‌ریزی مهم است که کجا باید بازی کنیم تا برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم که ۴۰ دقیقه یا یک ساعت بازیکنانم باید در اتوبوس باشند، چون این واقعیت حال حاضر فوتبال ماست. امیدوارم مس بتواند در زمین خودش بازی کند، اما به همان نسبت باید این واقعیت را بگویم که اگر بازیکنان من یک ساعت در اتوبوس نشسته‌اند، بازیکنان مس هم یک ساعت در اتوبوس حضور داشتند. همانطور که گفتم دنبال بهانه نیستم، اما برای آینده خودشان بهتر است که در شهر خودشان باشند و این حرفه‌ای‌تر است. اینجا هم میزبانی طوری نبود که بخواهم گلایه کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه پیش از بازی گفته بود یکی از بازیکنانش حاضر نشد به رفسنجان سفر کند و آیا این بازیکن خلعتبری بوده، گفت: محمدرضا یک مشکل کوچک داشت که امیدوار بودیم بتواند بازی کند، اما نتوانست و همراه ما نیامد و مشکل خاصی نبود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد تعویض عزت‌الله پورقاز و محمد نژادمهدی در دقیقه ۶۴ و اینکه مشخص بود پورقاز اضافه وزن دارد و به همین دلیل در صحنه گل سوم از فراز امامعلی جا ماند و پاس گل داده شد، اظهار داشت: نه، عزت تلاش خود را می‌کند و اگر از بیرون این حالت وجود دارد که اضافه وزن دارد، بابت فیزیک بدنی‌اش است و اضافه وزن ندارد. برای اینکه از عقب بهتر بازیسازی کنیم نژادمهدی را عوض کردیم، نه اینکه نژادمهدی مشکلی داشته باشد. او جزو معدود بازیکنانی بود که سعی می‌کرد خیلی خوب بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.