پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به تعویق افتادن بازیهای استقلال در لیگ و جام حذفی اصلا به سود این تیم نیستن و منجر به فشرده شدن بازی‌ها در آینده می‌کند.

اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به طور حتم نه اعضای کادر فنی و نه بازیکنان استقلال به دنبال تعویق در بازی‌های لیگ و جام حذفی نبوده و نیستند چون در این صورت کارشان در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود. بازی‌های نیم فصل دوم همین طوری و به خودی خود دشوارتر و فشرده‌تر از نیم فصل اول هست، چه رسد به آنکه بازی‌های معوقه هم باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه کرونا باعث شد تا دیدار حذفی این تیم معوقه شود و برخلاف آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند استقلالی‌ها خودشان دنبال تعویق در بازی بودند، اصلاً این‌طور نیست و هر یک بازی که به تاخیر و تعویق بیفتد در آینده لطمه خودش را وارد می‌کند.

کارگرجم در خصوص عملکرد آبی پوشان در نیم فصل اول خاطرنشان ساخت: استقلال باوجود فراز و نشیب‌هایی که داشت نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت. این اولین باری بود که آبی پوشان یک نیم فصل بدون شکست را تجربه کردند و باید این اتفاق خوب را به فال نیک گرفت. همین عملکرد انتظار را از این تیم بالا برده است.

وی اضافه کرد: مجیدی و دستیارانش می‌توانند با روحیه و انگیزه بالایی که در بازیکنان این تیم ایجاد شده حرکت تیمشان به سوی قهرمانی را تسریع نمایند. اما لازمه این کار حضوری هوشمندانه در نقل و انتقالات نیم فصل است. مسلماً در نیم فصل دوم بازی‌ها مشکل تر و امتیاز گرفتن از رقبا سخت‌تر می‌شود و لازمه ادامه حضور موفق در کورس قهرمانی انجام نقل و انتقالاتی هوشمندانه خواهد بود.

مدافع اسبق آبی پوشان تصریح کرد: البته استقلال تعداد زیادی بازیکن نیاز ندارد و از نظر من شاید با جذب ۲ تا نهایتاً ۳ بازیکن جدید این تیم در حد قهرمان شدن تقویت شود. منوط به اینکه این خریدها به موقع و در جای مناسب انجام شود.

اکبر کارگرجم (نفر وسط)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.