تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مدیرعامل این باشگاه و یک پیشکسوت برگزار شد.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مدیرعامل این باشگاه و یک پیشکسوت برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز (جمعه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهیدکاظمی زیر نظر کادر فنی آخرین جلسه تمرینی خود پیش از بازی با فولاد خوزستان از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را در حضور احمدرضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و طی آن، نکات لازم از سوی کادر فنی از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل شد.

با شروع تمرین، بازیکنان بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. بعد از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در تمرین یک ساعته امروز در دستور کار قرار گرفت.

تمرین آدینه در هوای بسیار سرد ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و این تمرین یک میهمان ویژه داشت. محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس و از مربیان تیم‌های پایه آکادمی فوتبال باشگاه، در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو کرد و برای آنها در بازی فردا آرزوی موفقیت نمود.

امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و حامد پاکدل به دلیل مصدومیت و انجام برنامه‌های اختصاصی خود، از غایبان تمرین امروز بودند، اما سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام برنامه‌های کادر فنی حضور داشتند.

بازیکنان بعد از تمرین، پس از استراحتی کوتاه راهی هتل شدند تا در اردوی پیش از بازی شرکت کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.