سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدیرعامل جدید این باشگاه را یک پرسپولیسی قدیمی خواند و تأکید کرد که هیچ زاویه‌ای با او ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدیرعامل جدید این باشگاه را یک پرسپولیسی قدیمی خواند و تأکید کرد که هیچ زاویه‌ای با او ندارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فردا یکی از مهمترین بازی‌های فصل را در پیش داریم. مقابل یک تیم خیلی خوب هم در فاز دفاعی و هم در فاز حمله‌ای. فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است. بازی مقابل این تیم برای هر تیمی دشوار است. ما هم شرایط خوبی از لحاظ فنی داریم. با توجه به بازی خوبی که مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی انجام دادیم باید همان روند را ادامه دهیم.

وی افزود: البته می‌دانم تیم فولاد فضای زیادی در اختیار تیم ما قرار نمی‌دهد. باید سعی کنیم از فضاهای کوچک و فشردگی حریف بهترین استفاده کنیم و توپ را به جریان بیندازیم و از کناره‌ها یا عمق بتوانیم به دروازه فولادی‌ها نزدیک شویم. با توجه به بازیکنان خوبی که در پرسپولیس و فولاد حضور دارند، فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی از جانب هر دو تیم باشیم. در هر صورت یک بازی خانگی است و سعی می‌کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. با توجه به شرایطی که جدول دارد این سه امتیاز می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ما با تمام وجودمان و با انگیزه بالا می‌رویم تا اول بازی خوبی انجام دهیم و بعد به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

«در چند روز گذشته شایعات زیادی پیرامون استعفای شما بعد از بازی با فولاد مطرح شده است. آیا این موضوع صحت دارد؟»، گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال بیان کرد: ما فردا یک بازی خیلی مهم در پیش داریم. اگر راجع به این مسائل صحبت کنیم به جز اینکه تمرکزمان به‌هم بخورد، اتفاق دیگری نمی‌افتد. اجازه بدهید فردا با تمرکز کامل بازی خوبی انجام دهیم و بعداً می‌توانیم به این سؤال پاسخ بدهیم.

وی در مورد اینکه تیم‌های نکونام همیشه در ضدحملات عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند، توضیح داد: وقتی ما توپ داریم و حمله می‌کنیم، خیلی مهم است که نفرات عقب زمین تمرکز خوبی روی انتقال توپ به حمله حریف داشته باشند. ما باید باهوش و هوشیار باشیم نسبت به زمانی که خودمان توپ داریم. باید نزدیک حریف باشیم و نباید غافلگیر شویم. واقعاً فولاد در انتقال‌ها خیلی خوب است و سرعت خوبی دارد. این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند بازی را از فشار دربیاورند. ما باید بتوانیم در زمین حریف فشار خوبی روی توپ داشته باشیم و عملکرد دفاعی خوبی را به نمایش بگذاریم و سریع بازگردیم و به خط دفاع نظم بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش «آیا در دو سه روز گذشته اتفاق مثبتی برای پرداخت مطالبات بازیکنان رخ داده است یا خیر؟»، گفت: من شب گذشته صحبتی با درویش (مدیرعامل پرسپولیس) داشتم. امروز هم ایشان سر تمرین می‌آید و با بچه‌ها صحبت می‌کند. قرار شد فردا به بازیکنان پرداختی داشته باشند. در چند وقت اخیر صحبت‌های زیادی شده است، ولی بحث ما اصلاً مالی نیست، بحث ما بحث بی‌تفاوتی، بی‌خیالی و بی‌توجهی است. در این هفت هشت ماه و بعد از قهرمانی این اتفاق زیاد رخ داده است. ما دنبال حداقل‌ها هستیم. ما سه ماه است می‌گوییم به ما زمین تمرین بدهند. ما نگفتیم استادیوم برنابئو را به ما بدهید، ما زمین خواستیم تمرین کنیم. این هم برای خود تیم خواستیم. توقع زیادی از مسئولان نداریم. پرداختی‌ها هم به موقع نیست، ولی حداقل دیر و زود بدهند، نه اینکه بعد از شش هفت ماه ۲۰ درصد پرداخت شود.

گل‌محمدی ادامه داد: الان بحث این است که تیم ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دارد. بعضی‌ها می‌گویند اینها آدم‌های پولکی هستند، ولی واقعاً اینطور نیست. ما تمام زندگی‌‌مان را روی تیم گذاشتیم. همه بچه‌ها با مشکلات زیادی که دارند با تمام وجود به زمین می‌روند. کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند اصلاً فکر نمی‌کنند این تیم مشکل دارد. ما دنبال این هستیم که حداقل‌ها را برای تیم فراهم کنند تا حداقل انتظارات تا حدودی برآورده شود. اصلاً خواسته زیادی نیست. ما دنبال این هستیم که شرایط خوبی به وجود بیاید تا بچه‌ها با آرامش تمرین کنند. ما به هر کسی می‌گوییم دنبال زمین تمرین هستیم، چقدر پول دادند و تیم‌مان مدیرعامل و هیئت مدیره ندارد، اصلاً باورش نمی‌شود، آنهم برای پرسپولیس. واقعاً این اتفاقات دردناک است. بعضی‌ها فکر می‌کنند ما با آقای درویش زاویه داریم، اصلاً اینطور نیست. او یک پرسپولیسی قدیمی است و همه او را می‌شناسیم. او دوست دارد به پرسپولیس کمک کند و تازه آمده است. خودش می‌داند انتظارات بالاست و خیلی از این مشکلات را اصلاً نمی‌دانست. وقتی آمد تازه فهیمد اینجا چه خبر است. انتظار ما این است که هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر ۲۱ گل به ثمر رسانده است و با توجه به مصدومیت آل‌کثیر چه تصمیمی برای تقویت تیمش دارد، گفت: همه تیم‌ها در نیم‌فصل و شروع فصل تغییراتی خواهند داشت. این در تمام تیم‌های دنیا وجود دارد. براساس نقاط ضعف و قوت قطعاً بعد از بازی فردا هم در مورد این مسائل صحبت خواهد شد. حتماً‌ یکسری اتفاقات هم خواهد افتاد. ما اگر دنبال یک بازیکن باشیم که آن را در رسانه‌ها مطرح نمی کنیم، ما در باشگاه و بین خودمان مطرح می‌کنیم. این‌ اسامی بیشتر حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها است که همیشه در نقل‌وانتقالات وجود داشته، خصوصاً‌ اطراف تیم‌های بزرگ. در مورد اسامی اصلاً صحبتی ندارم،‌ چون اسامی خیلی زیادی مطرح شده و در مورد آنها صحبت نکنیم بهتر است.

«پرسپولیس علاوه بر دیدار فردا، یک مسابقه دیگر در سوپرجام نیز مقابل فولاد خواهد داشت.»، وی در واکنش به این موضوع نیز تصریح کرد: فولاد با همان تیمی که فردا مقابل ما بازی می‌کند قهرمان جام حذفی شده است. پس کیفیت، تشکیلات و امکانات خوبی دارد. نکونام هم تأثیرات مثبت خودش را روی تیم گذاشته و می‌‌دانیم تیم بانظمی است. الان بازی فردا برای ما از همه چیز مهمتر است. مهمترین بازی که ما در این فصل در پیش داریم فکر می‌کنم بازی فرداست. در مورد بازی سوپرجام هم فرصت داریم که صحبت کنیم، ولی الان تمرکز صد درصدمان روی بازی فرداست.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه مهدی رجب‌زاده از او تمجید کرده است، گفت: هر مربی و هر بازیکنی که در لیگ ایران بوده است یک روزی می‌تواند مربی خوبی باشد. کسانی هستند که این پتانسیل و استعداد مربیگری را دارند که یکی از آنها رجب‌زاده است. زمانی هم که با هم کار می‌کردیم همیشه در بحث‌های فنی پیش‌قدم بود و وقت می‌گذاشت. فکر می‌کنم آینده خوبی داشته باشد. امیدوارم همه مربیان جوان بتوانند استعداد خود را بروز دهند. استعدادهای زیادی در بحث بازیکن و مربی داریم که نیاز به رسیدگی دارند. همیشه مربیان ایرانی به طور کلی نسبت به خود آسیا هم مظلوم واقع شدند، به خاطر اینکه هیچ امکاناتی ندارند و هیچ برنامه‌ریزی در فدراسیون برای آنها وجود ندارد. اصلاً نمی‌بینید یک گروه از مربیان جوان و با استعداد را نمی‌گوییم به اروپا، حتی به کره و ژاپن ببرند که برنامه‌ریزی و لیگ منظمی دارند. اصلاً در فوتبال ما این چیزها دیده نمی‌شود،‌ فقط منتظریم که همه مربیان نتیجه بگیرند. هیچ کاری برای آنها انجام نمی‌دهیم. هر مربی به هر جا می‌رسد به خاطر استعداد و توانایی فردی خودش است، وگرنه هیچ برنامه‌ریزی در فوتبال برای اینکه بتواند استعداد خودش را نشان دهد، وجود ندارد.

گل‌محمدی در مورد مصدومان تیم پرسپولیس نیز گفت: امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و پاکدل مصدوم هستند. رادو هم که نیست.

وی در پایان راجع به تساوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل هند در گام نخست جام ملت‌های آسیا، گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم امتیاز خیلی مهمی گرفتند. به خانم ایراندوست و همه بازیکنان تیم بانوان تبریک می‌گویم. چشم به راه این هستیم که نتایج خوبی بگیرند و دعای ما پشت راه آنهاست. امیدوارم موفق باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.