تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (پنجشنبه) پیگیری کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (پنجشنبه) پیگیری کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را در هوای آفتابی و سرد ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی از ساعت ۱۲ آغاز کردند.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

* آقا وسط در قالب سه گروه، بخش بعدی تمرین بود که در آن، یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

* در مرحله بعدی تمرین، حفظ توپ در برنامه بود، به طوری که در بخش کوچکی از زمین، بازیکنان به حفظ توپ پرداخته و در نهایت می‌بایست توپ را وارد یکی از شش دروازه کوچک در مناطق مختلف زمین می‌کردند.

* فوتبال درون تیمی، آخرین بخش تمرین ۷۰ دقیقه‌ای امروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد و طی آن نکات لازم از سوی مربیان به بازیکنان منتقل می‌شد.

* امید عالیشاه و حامد پاکدل، بازیکنان مصدوم تیم بودند که نرم دویدن را آغاز کردند و باید شرایط آنها در روزهای آینده مورد بررسی قرار گیرد تا کادر پزشکی اعلام نماید چه زمانی به تمرینات گروهی باز می‌گردند. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان که روز شنبه برگزار خواهد شد، فردا (جمعه) آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار و پس از آن، راهی اردوی پیش از بازی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.