دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان با شکست و حذف تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ و صعود لایپزیگ به مرحله بعدی پایان یافت.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان با شکست و حذف تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ و صعود لایپزیگ به مرحله بعدی پایان یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، شب گذشته (چهارشنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم لایپزیگ با نتیجه ۲ بر صفر بر میهمان دسته دومی‌اش تیم هانزاروشتوک غلبه و به دور بعدی مسابقات صعود کرد. یوسف پولسن در دقیقه ۶ و دنی اولمو در دقیقه ۸۲ گل‌های این بازی را برای لایپزیگ به ثمر رساندند.

همزمان با این بازی تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ که در مرحله قبلی بایرن مونیخ را با تحمیل شکستی سنگین حذف کرده بود، میهمان تیم دسته دومی هانوفر بود و با نتیجه ۳ بر صفر به میزبانش باخت. ماکسیمیلیان بیر در دقایق ۴ و ۵۱ و سباستین کرک در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. به این ترتیب یکی دیگر از تیم‌های دسته اولی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان حذف شد.

پس از این بازی‌ها دو دیدار همزمان دیگر برگزار شد که در یکی از آنها در دربی پایتخت، تیم یونیون برلین با نتیجه ۳ بر ۲ بر رقیب همشهری‌اش هرتابرلین غلبه کرد. در بازی دیگر هم فرایبورگ که میهمان هوفنهایم بود، تیم میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد و از گردونه مسابقات حذف کرد.

پیش از این صعود تیم‌های کارلسروهه، هامبورگ، سن‌پائولی و بوخوم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها مسجل شده بود.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان روز یکشنبه هفته پیش رو و بازی‌های این مرحله هم از روز اول مارس برگزار خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.