سرمربی و برخی از اعضای کادر فنی صنعت نفت برای پیگیری تمرینات این تیم به آبادان برگشتند.

سرمربی و برخی از اعضای کادر فنی صنعت نفت برای پیگیری تمرینات این تیم به آبادان برگشتند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اتفاقات پیش از بازی صنعت نفت آبادان با خیبر خرم‌آباد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و سفر نکردن بازیکنان بزرگسال این تیم به خرم‌آباد، سرمربی آبادانی‌ها ۴۸ ساعت به شاگردانش استراحت داد و بازیکنان صنعت نفت هم به آبادان برگشتند. در جلسه‌ای هم که بین کادر فنی، بازیکنان و دو عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در روز یکشنبه برگزار شده بود، شاگردان منصوریان اعلام کردند تا زمان دریافت نکردن پول، تمرینات خود را برای بازی با ذوب‌آهن هم آغاز نمی‌کنند.

علیرضا منصوریان و برخی از اعضای کادر فنی صنعت نفت که پس از اعلام تعطیلی تمرینات این تیم در تهران مانده بودند، برای پیگیری تمرینات تیم‌ امروز به آبادان برگشتند اما با توجه به واریز نشدن پول به حساب زردپوشان آبادانی اعتصاب بازیکنان ادامه خواهد داشت و تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد.

طبق وعده‌ای که اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان داده بود، تا آخر این هفته قرار بود، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز شود که این اتفاق تا امروز عملی نشده است.

تیم فوتبال صنعت نفت از ساعت ۱۵ روز یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر میهمان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.