رسانه‌های ایتالیایی از مکالمه میان دو ستاره تیم فوتبال میلان با داور جنجال‌آفرین بازی این تیم با اسپتزیا پرده برداشتند.

رسانه‌های ایتالیایی از مکالمه میان دو ستاره تیم فوتبال میلان با داور جنجال‌آفرین بازی این تیم با اسپتزیا پرده برداشتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، قضاوت بازی دوشنبه شب تیم‌های میلان و اسپتزیا سوژه جنجالی چند روز اخیر فوتبال ایتالیا بود. مارکو سرا داور این بازی که با شکست ۲ بر یک میلان در خانه‌اش همراه بود، در آخرین ثانیه‌های بازی تصمیمی گرفت که منجر به شکست تیم میزبان شد. او به جای آوانتاژ دادن برای سالم ماندن گل جونیور مسیاس، به روسونری ضربه کاشته‌ای داد که منجر به یک ضدحمله سرعتی برای تیم اسپتزیا و گل دوم این تیم شد.

این اتفاق خشم بازیکنان و مربیان میلان را در پی داشت و مارکو سرا را به شدت تحت فشار قرار داد تا جایی که او مجبور به عذرخواهی از میلانی‌ها شد.

اکنون اما نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که داستان فقط همین نبوده است. این نشریه میلانی مدعی شده مارکو سرا پس از به صدا درآوردن سوت پایان بازی، تحت فشار روانی ناشی از اشتباهش شروع به گریه کرده است و چند بازیکن میلان از جمله زلاتان ابراهیموویچ و تئو هرناندس تلاش کردند که او را آرام و متقاعد کنند که تنها مسبب باخت روسونری نبوده است.

گاتزتا نوشته است که زلاتان خطاب به سرا گفته است: «همه ما اشتباه می‌کنیم». این نشریه به نقل از تئو هرناندس هم نوشته: «من هم امروز یک پنالتی از دست دادم».

میلان در حالی با اشتباه سرا بازنده میدان را ترک کرد که دو بازی بسیار سخت دیگر پیش رو دارد که اولی روز یکشنبه هفته آینده، در خانه برابر یوونتوس است و بعدی روز ۱۷ بهمن برابر اینتر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.