سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهدی طارمی اولین نفری بود که مطلع شد در لیست تیم ملی است و انتظار داریم بازی با عراق را در بیاورد!

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی بعد از چالش‌هایی که با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران پیدا کرد، برای دو بازی حساس تیم ملی مقابل لبنان و سوریه دعوت نشد. تیم ایران در آن دو مسابقه بدون طارمی هم پیروز شد و به صدرنشینی خود در جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه داد. بعد از آن پیروزی‌ها، تلاش‌هایی برای آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ صورت گرفت و مشکلات برطرف شد.

طارمی در تازه‌ترین گفتگوی خود تاکید کرد که این مسائل سوء تفاهم و حاصل شیطنت بعضی افراد بوده است. اسکوچیچ هم ضمن اعلام رسمی خبر دعوت مهدی طارمی به تیم ملی برای دو بازی مقابل عراق و امارات، از انتظار بالایی که از این بازیکن دارد، گفت.

طارمی در خصوص مشکلاتی که چند ماه پیش بین او و اسکوچیچ پیش آمد، گفت: یک سوء تفاهم بود که حل شد. طی صحبتی که با اسکوچیچ انجام دادم، مشکلی نبود. نمی دانم چرا همه به دید مشکل و بحث نگاه کردند و به قولی دعوا! چنین چیزی اصلاً نبود. یکسری چیزها بود که با هم صحبت کردیم. خیلی دوستانه و نرمال. تصمیمی هم در آن زمان گرفته شد که به تیم ملی نیایم. دو نفری صحبت کردیم و همه چیز حل شد و از نظر من مشکلی نبوده و نیست.

وی در واکنش به اینکه آن مسائل سوء تفاهم بوده است، تاکید کرد: حالا نه سوء تفاهم در آن باب که شما فکر کنید! من یک توییت زدم و ایشان هم چنین کاری کرد. در آن حد نبود. یکسری چیزها پشت داستان است که صحبت کردیم و حل شد. هیچ مشکلی از همان اول نبود. مردم که نه ولی یکسری‌ها محبت کردند و شیطنت کردند ولی اتفاق خاصی نبود!

دراگان اسکوچیچ هم که شاهد صحبت‌های تلویزیونی طارمی بود، برای گفتگو رو در روی او قرار گرفت و گفت: خواستم غافلگیرت کنم و این خبر را بدهم که در لیست نهایی تیم ملی هستی. موفق باشی.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: تو بازیکن مهمی برای ما هستی. توقع بالایی از تو داریم. اولین نفری بودی که خبردار شدی در لیست تیم ملی هستی.

اسکوچیچ سپس با خنده خطاب به طارمی گفت: انتظار داریم بازی اول (عراق) را خودت در بیاوری! از دیدن و صحبت با تو خوشحال شدم. چند روز دیگر می بینمت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با ۱۶ امتیاز در صدر جدول است و با کسب تنها یک پیروزی دیگر، صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می‌کند. ایران روزهای ۷ و ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی به ترتیب میزبان عراق و امارات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.