کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه به وظیفه خودش عمل کند چرا که بچه‌ها نیازهایی دارند که باید برطرف شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه به وظیفه خودش عمل کند چرا که بچه‌ها نیازهایی دارند که باید برطرف شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید جلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: بازی در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کار سختی است و به نظرم بچه‌ها منظم بازی کردند. یک بازی خوب انجام دادیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

وی در مورد هشدار یحیی‌ گل‌محمدی به مسئولان باشگاه در نشست خبری برای پرداختی به بازیکنان، تصریح کرد: همیشه گفته‌ایم متأسفانه شرایط ما خوب نیست. بچه‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند و از باشگاه انتظار داریم کارها را درست انجام دهند و به وظیفه خودشان عمل کنند. متأسفانه بچه‌ها را فراموش کرده‌اند. امیدوارم در این چند روز و قبل از نیم‌فصل کارها درست پیش برود. بچه‌ها نیازهایی دارند که امیدوارم برطرف شوند.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که چه آرزویی برای استقلال و پرسپولیس پس از حذف از آسیا دارد اظهار داشت: برای پرسپولیس و استقلال که دیگر نمی‌شود آرزو کرد. با این شرایط هیچ کاری نمی‌شود انجام داد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند و تمام تلاش‌شان را کنند و حداقل مسئولان به این تیم کمک کنند تا در آسیا از نام ایران دفاع کنند. پرسپولیس و استقلال راحت حذف شدند و با کسی برخورد نمی‌شود. شما همین روند را سال‌های دیگر هم خواهید دید.

«فکر می‌کنید کم کاری از کجا بوده است؟» حسینی در واکنش به طرح این سؤال گفت: مشکل ما این است که گردن این و آن می‌اندازیم. همه مقصرند، هم باشگاه،‌ هم فدراسیون و هم وزارت ورزش. اینها باید برنامه‌ریزی کنند. شش ماه پیش می‌دانستند قرار است حذف شویم، هیچ کاری انجام ندادند. فقط با هم دعوا و مصاحبه می‌کنند. اینها هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

وی در مورد اینکه بیژن ذوالفقارنسب صبح امروز در اظهانظری عجیب از حضور صد درصدی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بود، گفت: باور کنید من از هیچ چیز خبر ندارم. فقط می‌دانم هیچ چیز سر جای خودش نیست.

کاپیتان پرسپولیس در مورد کیفیت چمن ورزشگاه فولاد شهر اصفهان یادآور شد: زمین خیلی خراب است. الان ما حرف بزنیم همه مصاحبه می‌کنند. نه تنها فولاد شهر، بلکه خیلی از شهرهای دیگر چمن همینطور است. متأسفانه نه تنها فوتبال‌مان را حرفه‌ای نمی‌کنیم، بلکه هیچ تلاشی هم انجام نمی‌دهیم. سال بعد هم همین شرایط است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.