یکی از افرادی که در ورزشگاه فولادشهر به عنوان توپ جمع کن پشت دروازه پرسپولیس حضور داشت، پس از اعتراض حامد لک به داور از این منطقه اخراج شد.

یکی از افرادی که در ورزشگاه فولادشهر به عنوان توپ جمع کن پشت دروازه پرسپولیس حضور داشت، پس از اعتراض حامد لک به داور از این منطقه اخراج شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داور دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دقیقه ۸۵ اقدام به اخراج یک فرد خارج از کادر بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم کرد.

در این دیدار که به میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، حامد لک به حضور فردی پشت دروازه‌اش اعتراض کرد و پیش از شروع مجدد بازی، اعتراض خود را به گوش داور رساند. پس از حضور داور در این محل، مشخص شد که اعتراض لک به یکی از توپ جمع‌کن‌های بازی بوده که با توجه به میزبانی ذوب‌آهن و دیدار خانگی این تیم، فرد مورد نظر با گرمکن این تیم هم پشت دروازه پرسپولیس حضور داشت.

داور مسابقه برای اینکه مشکلی در روند بازی ایجاد نشود، اقدام به اخراج توپ جمع‌کن از این محل کرد که در ادامه نیز با دخالت مأموران انتظامی ورزشگاه این فرد از محل استقرار خود اخراج شد تا بازی از سر گرفته شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )