هافبک تیم ملی فوتبال ایران توانست در دیدار با ذوب آهن اصفهان بار دیگر هنرنمایی فنی خود را با شوت سرکش و به لرزه درآوردن تور دروازه میزبان اصفهانی به رخ بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که یحیی گل محمدی با ترکیب اصلی خود به مصاف شاگردان مهدی تارتار رفت.

مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی باعث شد تا بار دیگر مهدی عبدی در خط حمله این تیم قرار بگیرد و وحید امیری به او کمک کند تا از فرصت‌های گلزنی این تیم استفاده کند.

امیری در حالی به عنوان مهاجم کاذب برای پرسپولیس بازی می‌کند که آمار او در پیراهن تیم ملی با تیم باشگاهی‌اش تفاوت‌هایی داشته است.

او که بدون حاشیه فوتبال خود را دنبال می‌کند با وجود برخی انتقادات از تفاوت بین بازدهی‌اش در امر گلزنی برای پرسپولیس و تیم ملی ایران در دیدار با ذوب آهن نشان داد همچنان می‌تواند مثمر ثمر ظاهر شود.

امیری که در اکثر تاکتیک‌های تهاجمی پرسپولیس حضور داشت با استفاده از تجربه خود در شناخت چارچوب دروازه حریف توانست با شوت سرکش و دیدنی، گل نخست پرسپولیس را به ثمر برساند تا نشان دهد درخشش او محدود به بازی‌های ملی نیست و همچنان بازیکن مفید پرسپولیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.