دستیار سیمونه اینزاگی از عملکرد اینتر در بازی شب گذشته مقابل آتالانتا در شهر برگامو ابراز رضایت کرد.

دستیار سیمونه اینزاگی از عملکرد اینتر در بازی شب گذشته مقابل آتالانتا در شهر برگامو ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس فاریس که به خاطر گرفتن صدای سیمونه اینزاگی به جای او پس از تساوی بدون گل شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خانه آتالانتا در هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا با شبکه تلویزیونی «DAZN» صحبت می‌کرد، در این باره گفت: برای اینزاگی آرزوی سلامتی دارم. سیمونه هنوز صدایش به خاطر فریادهایی که در بازی چهارشنبه با یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا زد، خوب نشده، برای همین از من خواست که به اینجا بیایم و با شما صحبت کنم.

وی در ارزیابی بازی اظهار داشت: ما سعی کردیم از خط دفاعی بازیسازی کنیم و توپ را بیشتر حفظ کنیم، این در حالی بود که پس از جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای با یوونتوس، کار آسانی مقابل آتالانتا نداشتیم. بازی خوبی بود و ما از عملکردمان راضی هستیم اما تأسف می‌خوریم چون موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم سه امتیاز را با خود به خانه ببریم. ما به آتالانتا که عملکرد خوبی از خود ارائه داد، احترام می‌گذاریم، اما اینتر هم نشان داد که تیم بزرگی است. هدف ما حفظ توپ بود، اما هرگز نمی‌خواستیم مالکیت‌مان بی‌حاصل باشد.

دستیار اینزاگی همچنین در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه اینتر تابستان آینده تلاش خواهد کرد تا پائولو دیبالا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، خاطرنشان کرد: ما از بازیکنانی که داریم راضی هستیم و احترام زیادی برای مهاجمان خود قائل هستیم. آنها با جان و دل بازی کرده‌اند و هنوز چیزهای زیادی برای اضافه کردن به ما دارند.

اینتر با این تساوی ۵۰ امتیازی شد و همچنان صدرنشین سری A است و میلان ۴۸ امتیازی و ناپولی ۴۳ امتیازی را پشت‌سر خود ‌می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.