اسامی بازیکنان تیم ملی عراق به منظور حضور در دیدار تدارکاتی برابر از سوی زلیکو پتروویچ اعلام شد.

اسامی بازیکنان تیم ملی عراق به منظور حضور در دیدار تدارکاتی برابر از سوی زلیکو پتروویچ اعلام شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال عراق، فهد طالب، علی یاسین، حسن احمد، احمد ابراهیم، مناف یونس، میثم جبار، مصطفى ناظم، شیرکو کریم، سامح سعید، حسن رائد، منتظر محمد جبر، محمد علی عبود، احمد فاضل، یاسر قاسم، سجاد جاسم، احمد یاسین، حسین علی، احمد فرحان، حسن عبد الکریم، علا عباس و علی یوسف تیم ملی عراق را در مسابقه تدارکاتی مقابل اوگاندا که اول بهمن در بغداد برگزار می‌شود همراهی خواهند کرد.

با اضافه شدن لژیونرها تیم ملی عراق پس از این مسابقه راهی تهران می‌‌شود و برابر شاگردان اسکوچیچ قرار می‌گیرد.

پتروویچ در خصوص اردوی آینده تیم ملی عراق، عدم دعوت از برخی بازیکنان و شرایط لژیونرهای عراقی گفت: برخی از لژیونرها مثل سومر ماجد به دلیل مصدومیت در این اردو حضور ندارند و برخی دیگر مثل ایمار شیر، حسین علی و کوین یعقوب هنوز تصمیم خودشان را برای پیوستن به تیم ملی عراق یا بازی کردن در تیم ملی کشور دیگری نگرفته‌اند و نیاز به فرصت بیشتری دارند.

سرمربی تیم ملی عراق از خانواده زیدان اقبال بازیکن دورگه عضو باشگاه منچستریونایتد تشکر کرد و گفت: آنها تلاش زیادی برای پیوستن زیدان به تیم ملی عراق داشتند و از آنها قدردانی می‌کنم. او یک استعداد بزرگ است و باید به بهترین شکل از وجود چنین بازیکنی استفاده کنیم.

پتروویچ از رسانه‌ها و فوتبالدوستان عراقی درخواست کرد برای ساختن تیم ملی جدید عراق کمی صبور باشند و در این خصوص گفت: به دنبال ساختن تیمی برای آینده هستیم. در برخی از پست‌ها مشکلاتی داریم و باید این مسائل را حل کنیم. به طور مثال در جناح راست گزینه‌های خوبی داشتیم که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در این مقطع تیم ملی را همراهی کنند.

سرمربی تیم ملی عراق در تشریح برنامه‌های این تیم گفت: از روز دوشنبه اردوی تیم ملی در بغداد آغاز می‌شود و برای دیدار دوستانه با اوگاندا آماده خواهیم شد.

پتروویچ در خصوص دیدار روز ۷ بهمن با تیم ملی ایران و اینکه هدف او در این مسابقه کسب تجربه برای ساختن تیم ملی آینده فوتبال عراق است یا تلاش برای رسیدن به جایگاه سوم جدول گروه و مرحله پلی آف گفت: برای تیم ملی ایران احترام زیادی قائل هستیم اما از آنها نمی‌ترسیم. عراق در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و هدف دیگری ندارد. شرایط در مسابقه با ایران هم همینطور است. به بازیکنانم اعتماد دارم و باور دارم که می‌توانند در این بازی پیروز باشند و ما را به بازی پلی‌آف و جایگاه سوم جدول گروه برسانند. صعود به جام جهانی و حضور در این جایگاه در گروی این است که نتایج دیگر بازی‌های گروه هم به سود ما باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.