مالک باشگاه نساجی تأکید کرد که شرایط تیمش به گونه‌ای است که نمی‌تواند با تیم‌های دولتی لیگ رقابت و به کسب سهمیه آسیا فکر کند.

مالک باشگاه نساجی تأکید کرد که شرایط تیمش به گونه‌ای است که نمی‌تواند با تیم‌های دولتی لیگ رقابت و به کسب سهمیه آسیا فکر کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا حدادیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان درباره شرایط نساجی در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال و حضور این تیم در رتبه نهم جدول اظهار داشت: اشتباه می‌کنید، رتبه ما باید هشتم باشد! جدول نباید به هم بخورد و اگر بازی رو در رو باشد می‌توانستند به تیم‌های حریف امتیاز بدهند، ولی چون تمام ۱۲، ۱۳ تیم ذینفع هستند به هیچ عنوان این رأی (تغییر نتایج گل‌گهر در مصاف با استقلال، سپاهان و پیکان) را قبول نداریم و باید نتایج برگشته شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که هواپیمایی وارش از تیم‌های پایه فوتبال هم حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: ما هر کاری که انجام دهیم با ریاست فدراسیون فوتبال هماهنگی می‌کنیم. حتی تیم امید را هم با پرواز چارتر فرستادیم. در همین سفر آخری که به تاجیکستان رفته بودند کمک کردیم و مشکلی نداریم.

مالک باشگاه نساجی در مورد شرایط ورزشگاه‌های قائمشهر وطنی و شهدای ساری خاطرنشان کرد: داستان در این خصوص زیاد است و اگر صحبت نکنیم بهتر است.

حدادی راجع به تقویت نساجی در نیم‌فصل گفت: ما تیم خوبی داریم و شاید یکی دو نفر به ترکیب‌مان اضافه شوند.

وی درباره شانس کسب سهمیه نساجی در لیگ برتر تصریح کرد: یک تیم سهمیه را موقعی می‌گیرد که همه چیز برای آن تیم درست باشد. یک تیم خصوصی که نمی‌تواند با تیم‌های دولتی رقابت کند و اکثر تیم‌های لیگ هم دولتی هستند. ما در حد این هستیم که یک رتبه خوب در حد شرایط استان مازندران کسب کنیم. شرایط نساجی به گونه‌ای نیست که به رتبه‌های بالای جدول فکر کند.

مالک باشگاه نساجی در واکنش به برگزاری بازی‌های این تیم در خارج از مازندران گفت: باید کجا بازی کنیم؟ استان مازندران با چهار میلیون جمعیت باید حداقل دو ورزشگاه با چمن طبیعی داشته باشد و باعث شرمساری است که چنین شرایطی وجود ندارد. منابع باید بین همه استان‌ها تقسیم شود و همه استفاده کنند. نمی‌شود یک استان امکانات خوبی داشته باشد و استان‌های دیگر محروم باشند. حتی استان‌هایی که فوتبال ندارند، بهترین استادیوم‌ها را دارند. نساجی مازندران یک تنه بار شمال کشور را بر دوش دارد، اما از همه چیز محروم است.

حدادیان در واکنش به طرح این موضوع که نساجی در نیم‌فصل دوم در بازی‌‌های بزرگ مانند پرسپولیس و سپاهان باید میزبان باشد، عنوان کرد: اگر امروز استاندار مازندران ترک تشریفات چمن شهدای ساری را امضا کند از فردا می‌توانیم کار ترمیم چمن ورزشگاه شهدای ساری را شروع کنیم. فکر می‌کنم حدود ۴۵ روز طول می‌کشد. کار زمین ورزشگاه شهید وطنی زمان‌بر است و فکر نمی‌کنم این فصل به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.