مالک باشگاه فیورنتینا با دلیل اظهارات جنجالی‌اش علیه رؤسا و مالکان تیم‌های بزرگ فوتبال ایتالیا خودش را به دردسر انداخت.

مالک باشگاه فیورنتینا با دلیل اظهارات جنجالی‌اش علیه رؤسا و مالکان تیم‌های بزرگ فوتبال ایتالیا خودش را به دردسر انداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روکو کومیسو برای چندمین بار با اظهاراتش به مالکان و رؤسای سایر تیم‌های سری A حمله کرد اما این بار اظهاراتی را بیان کرد که او جنجال بزرگی را به راه انداخته و برایش دردسرساز شده است.

کومیسو در بخشی از مصاحبه اخیرش با نشریه فایننشال تایمز آمریکا، رؤسای سایر باشگاه‌های کالچو به خصوص یوونتوس، اینتر و میلان را زیر سؤال برد.

در این مصاحبه مالک ایتالیایی - آمریکایی فیورنتینا گفت: یک جور حسادت هم نسبت به من وجود دارد و این یک حقیقت است. دلیلش هم مشخص است چون هیچ کسی در ایتالیا کاری که من کرده‌ام را انجام نداده است. می‌خواهید اسم‌شان را بگویم؟ نه آنیلی‌ها (مالک باشگاه یوونتوس). پدرخوانده؟ شاید. نه گوردُن سینگر در میلان (رئیس بانک الیوت مالک میلان)، نه آن پسر در سونینگ (استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر). همه آنها از پول مردم استفاده می‌کنند.

کومیسو در بخش دیگری از مصاحبه‌اش به حمله خود به یوونتوس ادامه می‌دهد و مدعی می‌شود که اگر یک شرکت آمریکایی مالک این باشگاه بود، قطعاً به خاطر بازرسی‌های اخیر از این باشگاه برای یافتن سرنخ‌هایی از سندسازی درباره دخل و خرجش، تحت پیگرد قانونی واقع می‌شد و ارزش سهامش به شدت افت می‌کرد.

در پی این مصاحبه، خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) گزارش کرده است که تحقیقات برای رسیدگی به اظهارات کومیسو به سبب خدشه‌ وارد آوردن به سه عضو فدراسیون فوتبال ایتالیا (یوونتوس، اینتر و میلان) آغاز شده است و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی نتیجه این تحقیقات مشخص شود.

کومیسو سال ۲۰۱۹ سهام باشگاه فیورنتینا را در ازای رقمی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار خرید و از آن زمان هر از گاهی به پرافتخارترین تیم‌های کالچو حمله می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.