یک روزنامه نگار روسی اعلام کرد در صورتی که سردار آزمون روسیه را ترک کند، پرونده قضایی او بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ از چند ماه پیش درگیر یک پرونده قضایی در روسیه شده است که حاشیه‌هایی برای وی به دنبال داشته است.

طبق اعلام رسانه‌های روسیه، چندی پیش جلسه نخست دادگاه شکایت از آزمون در روسیه برگزار شد و جلسه دوم هم در ماه فوریه (بهمن) برگزار می‌شود.

این موضوع به تازگی در رسانه‌های کشور فرانسه منعکس شده است. باشگاه المپیک لیون خواهان به خدمت گرفتن آزمون است و رسانه‌های فرانسوی علاوه بر اشاره به خبرهای پیگیری لیون، به این پرونده هم پرداخته‌اند.

«ماکسیم ترانفسکی» روزنامه‌نگار رسانه‌های ورزشی روسیه در خصوص این پرونده گفت: در صورت خروج این بازیکن از روسیه، ماجرا عملاً متوقف می‌شود.

از سوی دیگر در شرایطی که گفته می‌شد آزمون در نقل و انتقالات زمستانی تیم زنیت را ترک می‌کند، وی امروز جمعه در تمرین زنیت در شهر دبی حاضر شد. تمرینات میان فصل زنیت در کشور امارات آغاز شده است و در فیلم‌های منتشر شده از این باشگاه، سردار آزمون هم در حال انجام کارهای بدنسازی است.

قرارداد آزمون با تیم زنیت این فصل به پایان می‌رسد. این مهاجم هنوز به درخواست زنیت برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده است و از سوی دیگر مدنظر چند باشگاه از جمله لیون فرانسه، نیوکاسل انگلیس و یوونتوس ایتالیا قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )