هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً در حوزه مدیریت باشگاه سایپا با پرسپولیس فرق دارد و درویش باید بداند کجا آمده است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً در حوزه مدیریت باشگاه سایپا با پرسپولیس فرق دارد و درویش باید بداند کجا آمده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی ترابی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و همه تمرکز‌مان را روی این بازی گذاشتیم تا بعد از بازی با پدیده، بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بازی به بازی پیش برویم و به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره اینکه در پایان نیم فصل اول پرسپولیس نایب قهرمان شده است، گفت: هنوز راه زیادی تا پایان فصل داریم و همه تلاش‌مان این است که پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

ترابی درباره اینکه با رضا درویش در سایپا کار کرده و حالا مدیریت او را در باشگاه پرسپولیس چطور می‌بیند، عنوان کرد: در سایپا بازی کرده‌ام و می‌دانم شرایط در سایپا با پرسپولیس خیلی متفاوت است. قطعاً در حوزه مدیریت هم همینطور است و آقای درویش باید بداند کجا آمده است. قصد جسارت ندارم ولی ایشان باید بداند کجا آمده است. اینجا بازیکنان بزرگتری حضور دارند و انتظارات بیشتر است. امیدوارم ایشان بتواند انتظارات را برآورده کند و با علم بر این آمده باشد که مشکلات را حل کند، چون بچه‌‌های پرسپولیس خیلی اذیت شده‌اند.

ترابی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: این ضربه بزرگی هم برای تیم‌ها و بازیکنان است. بازیکنان خیلی دوست دارند در آسیا بازی کنند و امیدوارم مشکل حل شود و اگر امسال محروم ماندیم حداقل برای سال بعد مشکل اساسی حل شود.

هافبک پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه، گفت: قرار بود پول بگیریم ولی به یکباره آقای صدری عوض شد و کسی انتظار این تغییر را نداشت. امیدوارم آقای درویش هرچه سریع‌تر مشکلات را حل کند چون خیلی وقت است که بچه‌ها دریافتی نداشته‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )