سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر ابراز رضایت کرد و گفت به آنچه مدنظرش بوده است، رسیده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر ابراز رضایت کرد و گفت به آنچه مدنظرش بوده است، رسیده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی پس از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. با وجود اینکه زمین ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت، ولی استقلال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و بازیکنان نفت نیز دونده و پرتلاش بودند.

وی در مورد اینکه تیمش با وجود قهرمانی در نیم‌فصل و داشتن بهترین خط دفاعی لیگ هنوز ضعف‌هایی دارد، گفت: این موضوع درست است، یکی دو نکته نیست و در چند نکته باید تمرین کنیم و خوب شویم. به چیزی که هدفم در نیم‌فصل اول بود، رسیدیم. اینکه تیمم شکست نخورد و کمترین گل خورده را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم‌فصل اول تبریک می‌گویم، ولی برای من نباختن و شخصیت تیمی استقلال مهم بود. بازیکنان در رکوردهای به دست آمده سهم عمده‌ای داشتند. قطعاً در نیم‌فصل دوم محکم‌تر و بهتر بازی خواهیم کرد. من این موضوعات را می‌دانم و باید بیشتر تمرین کنیم تا تیم بهتری در نیم‌فصل دوم باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.