بازیکن تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح شرایطش در این تیم و جدایی از جمع آبی پوشان گفت: برای استقلال تاوان دادم و به من ظلم شد اما می‌روم تا حقانیتم را ثابت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مرادی در حاشیه حضور در باشگاه استقلال برای دریافت رضایتنامه گفت: امروز به باشگاه آمدم، با مدیران صحبت کردم و حالا باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد. بر خلاف میل باطنی ام باید جدا شوم. امروز صحبت کردم و فکر کنم فردا کارهای نهایی را برای جدایی انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که از تیم‌هایی چون آلومینیوم، گل گهر و هوادار پیشنهاد دارید؟ تاکید کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم ولی دنبال کار رضایتنامه هستم. وقتی به استقلال آمدم سفید امضا کردم. الان هم بحث پول ندارم. پول پارسال و امسال را هم می‌بخشم و اگر بخواهند پولی را هم که گرفتم، پس خواهم داد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد پیامی که دو روز پیش گذاشته بود، اظهار داشت: من تاوان دادم. در فوتبال هیچ پولی دریافت نکردم. با پیشنهادات عالی که داشتم به استقلال آمدم چون این تیم را دوست داشتم اما قلب من شکست. به من ظلم شد. من بابک مرادی بودم که همه مرا در ماشین‌سازی دیدند اما هیچ وقت ننالیدم و صبور بودم فقط به خاطر عشقم استقلال. بازهم صبوری می کنم. اگر هم بروم برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. قهرمانی استقلال آرزویم است ولی حق من این نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما در بازی با آلومینیوم مقصر گل تساوی بوده‌اید، گفت: من مقصر نبودم. ۱۴ هفته گذشت و یکبار به من فرصت ندادند. من، فرهاد -مجیدی - و تمام پیشکسوتان استقلال را دوست دارم چون استقلالی بودم. حق من این نبود. یک سال و نیم دادم زدم پست من اینجا نیست ولی چه فایده. من اصلا دفاع یا وینگ چپ نبودم. پست اصلی من مهاجم و وینگر بود. خیلی قلبم شکست و خیلی به من ظلم شد.

مرادی در مورد اینکه گفته شده برای مسائل انضباطی و دیر آمدن بر سر جلسه تمرین، چنین اتفاقی برایش رخ داده است، تصریح کرد: یک سال و نیم است که به استقلال آمده ام. یک بار نه در مورد پول صحبت کردم نه مسائل حاشیه ای. بازی نمی کردم و اعتراض نداشتم. بحث این چیزها نیست. نه بلدم دروغ بگویم نه سیاست دارم. مشکلم در زندگی شخصی و فوتبالی این است که آدم صادقی هستم. خیلی هم ضربه خورده ام. همه کسانی که دلم را شکستند می بخشم و حلال می کنم. برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم. این تیم را دوست دارم که دارم می روم. می خواهم حقانیتم را ثابت کنم و این کار را می کنم. آینده خیلی چیزها را مشخص می کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )