سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید در بازی فردا با بارسلونا، بهترین ترکیب از بازیکنانی که دارد را به مصاف کاتالان‌ها خواهد فرستاد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید در بازی فردا با بارسلونا، بهترین ترکیب از بازیکنانی که دارد را به مصاف کاتالان‌ها خواهد فرستاد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آلیانتس آره‌نا پذیرای بارسلونا است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: بارسلونا تیم خیلی خوبی است. آنها همچنان بازیکنان خوبی دارند. بارسلونا به خاطر جایگاهش در جدول رده‌بندی تحت‌فشار است و در بازی فردا تمام توان خود را به کار خواهد بست که این نکته خوبی از منظر فوتبالی است. برای ما کسب سه امتیاز از حذف بارسلونا از دور رقابت‌ها بیشتر اهمیت دارد.

وی افزود: ژاوی و تیمش جلسات تمرینی زیادی با هم نداشته‌اند. آنها حالا بیشتر از گذشته دفاع می‌کنند و نسبت به قبل حریف را در نیمه آنها بیشتر تحت‌فشار قرار می‌دهند که این باعث می‌شود فضای پشت‌شان خالی بماند چون پوشش دادن تمامی نقاط زمین دشوار است. من هنوز هم بارسلونا را به عنوان مدعی قهرمانی می‌بینم.

سرمربی بایرن مونیخ تصریح کرد: لاماسیا (آکادمی باشگاه بارسلونا) حالا دوباره در حال تولید بازیکنان بیشتری است، اتفاقی که در سه یا چهار سال پیش خیلی رخ نداد. با وجود فرنکی دیونگ آنها یکی از بهترین خط میانی‌ها را در سطح جهان دارد. به نظرم بارسا در مسیر درستی قرار دارد.

ناگلسمان در خصوص اینکه آیا در بازی فردا از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: ما با بهترین ترکیب از بازیکنانی که در اختیار داریم، به مصاف بارسلونا خواهیم رفت. از همین جا به هواداران بنفیکا (تیمی که با بارسلونا رقابت نزدیکی برای صعود از مرحله گروهی دارد) درود می‌فرستم و به آنها می‌گویم که نگران نباشند.

وی درباره وضعیت بازیکنانش خاطرنشان کرد: متأسفانه لئون گورتسکا نتوانست تمرین امروز را به پایان برساند و در بازی فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گنابری هم در بازی با دورتموند از ناحیه عضله نزدیک‌کننده دچار مصدومیتی شده و فردا بازی نخواهد کرد. چوپو موتینگ هم هنوز مشکلاتی دارد و تمرین نکرده است.

یولیان ناگلسمان در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کیمیش فردا تست خواهد داد و به طور معمول از قرنطینه خارج خواهد شد اما منطقی نیست که فردا از او استفاده کنیم و باید به دنبال بازی گرفتن از او در بازی شنبه باشیم. لوکاس هرناندز هم عالی کار می‌کند، اما مطمئن نیستم که آیا در بازی فردا از ابتدا در ترکیب خواهد بود، این در حالی است که ما شنبه هفته آینه هم یک بازی مهم با ماینتس داریم. در مورد سابیتزر هم باید بگویم که او برای بازگشت به شرایط بازی هنوز به زمان نیاز دارد.

بایرن در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف بارسلونا می‌رود که پیش از این با کسب ۱۵ امتیاز صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی به عنوان صدرنشین گروه E را قطعی کرده است. رقابت برای کسب جایگاه دوم این گروه در حال حاضر بین بارسلونای ۷ امتیازی و بنفیکای ۵ امتیازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.