سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت این تیم بازی‌های جام حذفی را جدی می‌گیرد و با قدرت وارد این مسابقات خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت این تیم بازی‌های جام حذفی را جدی می‌گیرد و با قدرت وارد این مسابقات خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با رسانه باشگاه صنعت نفت آبادان، درباره دیدار تیمش در هفته نهم مسابقات لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان از بهترین‌ تیم‌ها به لحاظ مالی و نفرات است. سپاهان امسال یکی از کامل‌ترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را دارد و برای لیگ امسال فوق‌العاده هزینه کرده است. سپاهانی‌ها تیم‌شان را برای قهرمانی بسته‌اند.

وی ادامه داد: براساس شرایط بازی‌مان با سپاهان، سعی می‌کنیم تا آن روشی را که در بازی با استقلال - گل‌گهر داشتیم، پیاده کنیم. به شخصه از بازی قبل تیمم راضی نبودم، اما به هر حال پس از پنج بازی فشرده که انجام دادیم ترکیب نفرات‌مان کمی جابه‌جا شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی بسیار سختی را در اصفهان داریم، اما بچه‌های‌مان به خودباوری خوبی رسیده‌اند و با چندین تغییر جدید وارد زمین بازی مقابل سپاهان می‌شویم.

منصوریان در مورد بازی تیمش در جام حذفی نیز خاطر نشان کرد: بازی با تیم‌های لیگ یکی بسیار سخت است. وقتی با تیم لیگ برتری بازی می‌کنید هم شما عیار آنها را می‌دانید و هم آنها عیار شما را، اما در جام حذفی برای تمام تیم‌های فوتبال شانس قهرمانی وجود دارد. به طور مثال سه سال پیش یک تیم از گیلان با پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیدند. ما به جام حذفی محکم و قوی وارد می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.