مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که آنها این پتانسیل را دارند که در آینده تبدیل به تیم قوی‌تری شوند.

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که آنها این پتانسیل را دارند که در آینده تبدیل به تیم قوی‌تری شوند. فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط مس رفسنجان و کسب سه برد پیاپی گفت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم و امتیازهایی از دست دادیم که برای خودمان هم غافلگیرکننده بود، ولی هر چه گذشت تیم هماهنگ‌تر شد و به شرایط موردنظر محمد ربیعی رسیدیم. البته معتقدم مس رفسنجان این پتانسیل را دارد که تبدیل به تیمی بهتر و قوی‌تر شود و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس می‌تواند در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و از همه مهمتر اینکه فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در پایان فصل رتبه‌ای به دست بیاوریم که باعث خوشحالی هواداران تیم مس و مردم رفسنجان شود.

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان با ابراز رضایت از انتخاب این تیم خاطر نشان کرد: من از این انتخاب خیلی خوشحالم و قبل از شروع فصل با صحبت‌هایی که با محمد ربیعی انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم به مس بیایم و از این انتخاب راضی هستم.

محمدی‌مهر در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. تراکتور هم تیم خوبی است و بازی آسانی نداریم، ولی هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.