مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت که سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه، خودش قراردادش را با ماشین‌سازان فسخ کرده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت که سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه، خودش قراردادش را با ماشین‌سازان فسخ کرده است. میثم مصائبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی با مشکلات زیادی مواجه است و تلاش کردیم عمده مشکلات را برطرف کنیم. این باشگاه قدیمی‌ترین و بزرگترین تیم شمال غرب کشور است و تعصب خاصی به آن دارم. پس از پیروزی در جام حذفی به بازیکنان پاداش دادیم و درصدی از قرارداد آنها را پرداخت کرده بودیم؛ در حالی که طی دو سال هیچ پولی دریافت نکرده بودند.

وی در مورد سرمربی جدید ماشین‌سازان تصریح کرد: مسعود حیدرزاده که هدایت تیم فوتبال دانشجویان ایران را بر عهده داشته، به‌عنوان سرمربی جدید ماشین‌سازی فعالیت می‌کند. او به‌صورت آکادمیک فعالیت کرده و از نوپردازان مربیگری است. برخی مربیان «چرخ و فلکی» هستند و میان تیم‌ها جابجا می‌شوند. قرار شد مربی جدیدی به تیم بیاوریم و نسلی نو به فوتبال کشور معرفی کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص اینکه علیرضا اکبرپور گفته بود قراردادش با این باشگاه فسخ نشده است، گفت: از ۲۸ آبان به ماشین‌سازی آمدم و قرارداد اکبرپور پیش از آن فسخ شده بود. برای رشتبری (سرمربی پیشین ماشین‌سازی) کارت مربیگری صادر شده بود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، او چگونه می‌توانست روی نیمکت بنشیند؟ اکبرپور بزرگ و پیشکسوت ماست، اما اگر قلباً ماشین‌سازی را دوست دارد و می‌خواهد به آن کمک کند، به حواشی دامن نزند. چرا برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنید؟

مصائبی با بیان اینکه ماشین‌سازی در حاشیه است و یک تماس می‌تواند مشکلات میان باشگاه و اکبرپور را حل کند، به تسنیم گفت: اکبرپور گفته من شناختی روی بازیکنان ندارم. آیا سولدو از روز اول تراکتور را می‌شناخت؟ اگر رونالدو را هم بیاورید، باید او را در تمرینات ببینید و متوجه شوید کدام بازیکن کیفیت بیشتری دارد. اکبرپور در بحرانی‌ترین شرایط به ماشین‌سازی آمد و اگر این بار در تیم فعالیت می‌کرد، مربیگری او می‌سوخت؛ پس من به اکبرپور خدمت کردم. اگر او از ماشین‌سازی شناخت ندارد، چرا اصرار به بازگشت دارد؟

وی در مورد انتقاد سرمربی پیشین ماشین‌سازی از پرداخت نشدن مطالباتش عنوان کرد: مبلغ قرارداد اکبرپور کم بود و به گونه‌ای نیست که آن را مطالبه کند. من کارخانه‌ام را فروختم و برای ماشین‌سازی هزینه کردم. این باشگاه خط قرمز من است و به اصرار هواداران به ماشین‌سازی آمدم. اکبرپور قراردادش را فسخ کرد و گفت نمی‌آیم. من دوست دارم ماشین‌سازی به جایگاه اصلی خود برگردد و هر کسی به فکر تیم است، به ما کمک کند.

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز در خصوص قعرنشینی تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته اول گفت: لیگ برای ما از امروز آغاز شده و در پایان فصل از این تیم یک معجزه می‌بینید. بازیکنان ما آب معدنی هم نداشتند و با خوردن ساندویچ به بازی‌ها می‌رفتند. هشت هفته گذشته برای ماشین‌سازی بازی دوستانه بود و مطمئن باشید تیم در رده‌های دهم تا دوازدهم می‌ایستد. ماشین‌سازی برمی‌گردد و روزی را می‌بینید که تیم ملی ایران پُر از بازیکنان آذری می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.