محمدحسین حمیسی که سابقه ریاست حراست فدراسیون فوتبال را در کارنامه‌اش دارد، بار دیگر به سمت خود در این فدراسیون بازگشت.

محمدحسین حمیسی که سابقه ریاست حراست فدراسیون فوتبال را در کارنامه‌اش دارد، بار دیگر به سمت خود در این فدراسیون بازگشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه تودیع و معارفه سرپرست حراست فدراسیون فوتبال با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، حسن کامرانی‌فر دبیرکل، شهره موسوی نایب رئیس بانوان و جمعی از مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال در محل سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به نکاتی درباره لازمه وجود نهاد حراست در سازمان‌های دولتی و فدراسیون‌ها اشاره و تأکید کرد: حراست در سه بخش باید حضوری فعال داشته باشد: الف- صیانت از اسناد و تأسیسات، ب- صیانت از پرسنل و ج- صیانت از IT.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، در ادامه از حسن انجام وظیفه توسط رضا نقی‌پور رئیس پیشین حراست فدراسیون فوتبال تقدیر و تشکر و در ادامه برای محمدحسین حمیسی سرپرست جدید حراست فدراسیون فوتبال آرزوی موفقیت کرد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا نقی‌پور در جایگاه ریاست حراست فدراسیون همکاری با رئیس سابق حراست فدراسیون را تجربه‌ای مطلوب بیان کرد. همچنین برای این مدیر در سمت جدید خود در جایگاه مدیرکلی تشریفات نهاد ریاست جمهوری آرزوی توفیق کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به سابقه حضور حمیسی در حراست و حضور مجدد او در فدراسیون فوتبال تأکید کرد: بدون هیچ تردیدی نگاه ما در فدراسیون تعامل همه جانبه با وزارت ورزش و جوانان است و قدردان حمایت وزارت ورزش هستیم. وقتی قرار شد آقای حمیسی دوباره به این سمت برگردد و حراست وزارت ورزش هم مهر تأییدی روی این اتفاق زد، نشانه این است که در دوره قبلی مدیریتی حتماً منشا اتفاقات خیر برای فدراسیون بوده است که الان وقتی بحث بازگشت ایشان مطرح شد، همه از این اتفاق راضی هستند.

رضا نقی‌پور مدیر پیشین حراست فدراسیون فوتبال نیز حضورش را در فدراسیون فوتبال از بهترین تجربه‌های کاری خود دانست و گفت: از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همکاران خود در حراست فدراسیون قدردانی می‌کنم.

محمدحسین حمیسی سرپرست جدید حراست فدراسیون فوتبال نیز از اعتماد دوباره مدیریت فدراسیون به خودش قدردانی کرد. در پایان رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس حراست وزارت ورزش با اهدا لوح تقدیر از زحمات رضا نقی‌پور تقدیر و تشکر کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.