مالک باشگاه قشقایی شیراز گفت به مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرده بود که عقد قرارداد با بازیکن جوان تیمش، عواقبی برای فولادی‌ها در پی خواهد داشت.

مالک باشگاه قشقایی شیراز گفت به مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرده بود که عقد قرارداد با بازیکن جوان تیمش، عواقبی برای فولادی‌ها در پی خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه قشقایی دو روز پیش اعلام کرد که به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد مهدی لیموچی و عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه فولاد خوزستان، از او و فولاد شکایت می‌کند و نامه مرتبط با این موضوع را به سازمان لیگ ارسال کرد.

اشکان نجف‌پور مالک باشگاه قشقایی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این پرونده اظهار داشت: لیموچی قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کرده است، اما حق این کار را نداشت. ما با این بازیکن تسویه حساب کردیم و امضا و اثر انگشت او موجود است. من با گرشاسبی (مدیرعامل فولاد) تماس گرفتم و گفتم فسخ لیموچی غیرموجه است. به گرشاسبی اعلام کردم این موضوع عواقبی برای فولاد دارد و او قول پیگیری موضوع را داد.

وی با انتقاد از باشگاه‌های متمول تصریح کرد: قرار شد مدیرعامل فولاد به ما خبر بدهد و حتی ایمیل و فکس برای فولاد ارسال کردیم، اما پاسخ ما را ندادند. باشگاه‌های بزرگ و ثروتمند که از هر لحاظ متمکّن هستند، حق باشگاه‌های مردمی مانند قشقایی را به راحتی نادیده می‌گیرند و از این موضوع بسیار ناراحت هستیم.

مالک باشگاه قشقایی شیراز در ادامه به تسنیم گفت: اگر با مدیرعامل باشگاه فولاد تماس نگرفته بودم و نامه‌ای به این باشگاه ارسال نمی‌کردم، اقدامی نمی‌کردیم. با این حال من این کارها را انجام دادم و گفتم که لیموچی محصول باشگاه قشقایی است؛ ما حقوق او را پرداخت کرده‌ایم و جذب او برای فولاد عواقبی دارد. آنها به این موضوع توجه نکردند و ما هم مجبور به شکایت از فولاد شدیم.

نجف‌پور راجع به شرایط تیم قشقایی شیراز بیان کرد: قشقایی شرایط خوبی دارد و مانند همیشه، تیمی بی‌ادعا و شامل بازیکنان جوان و باانگیزه است. به جز ماشین‌سازی که امسال نتوانسته است بازیکن بزرگسال بگیرد، میانگین سنی ما از همه تیم‌های لیگ دسته اول پایین‌تر است. مهم ارائه عملکردی مثبت و رسیدن به جایگاهی در شأن پنج میلیون هوادار قشقایی است.

وی در مورد اعتراض سرمربی فولاد خوزستان به برگزاری دیدارهای لیگ دسته اول در ورزشگاه حافظیه خاطر نشان کرد: متأسفانه استان فارس با مشکل زمین مواجه است. دیدارهای قشقایی تا قبل از بازی با رایکا در ورزشگاه بعثت برگزار می‌شد و از این به بعد در ورزشگاه حافظیه بازی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.