دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی بدون حضور تماشاگر برگزار شد که تعداد زیادی افراد غیرمسئول در جایگاه ویژه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۶.۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که قرار بود هیچ تماشاگری در استادویم نداشته باشد. با این حال همانند بازی های گذشته این دو تیم، عده زیادی از اطرافیان هر دو تیم که تعداد آنها به ۳۰۰ نفر می رسید در جایگاه ویژه و جایگاه های مختلف حضور داشتند.

* تمام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور داشتند تا دربی ۹۷ پایتخت را از نزدیک تماشا کنند.

* قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد مستضعفان و امور ایثارگران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از نمایندگان ورزش در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* تصمیم بحث برانگیز علیرضا ایلدروم کمک موعود بنیادی فر در دقیقه ۱۴ بازی به اعتراض شدید و گسترده تمام اعضای نیمکت نشین و مربیان استقلال را به همراه داشت. آنها در حالی به تصمیم داور نسبت به آفساید رودی ژستد اعتراض داشتند که فرهاد مجیدی معتقد بود به هیچ وجه درست نبوده است.

* تعداد افراد متفرقه در ورزشگاه آزادی به قدری زیاد بود که در جایگاه ویژه ظرفیت کافی برای آنها نبود و مدیران ورزشگاه مجبور شدند آنها را در راهروها سرپا نگه دارند.

* افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از اعتراضات متوالی نیمکت نشینان استقلال از داور چهارم خواست تا رفتار آنها را زیر نظر بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.